recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Budget 14.000 - Hvad er muligt?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBudget 14.000 - Hvad er muligt?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pagaard Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2007 kl. 13:33

Jeg går også og overvejer en PT-AX200, kunne være vi kunne komme lidt ned i pris, ved et fælles køb??

Andre der kunne have interresse??

Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-November-2007 kl. 16:48
Hvad men nogle af de nye Planar??
Kan de ikke hives jeg til en god pris fra Tyskland?
Det er i hvert fald nogle lækre projektorer, som jeg syntes giver et godt billede!

Med venlig hilsen
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Idero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2007
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2007 kl. 20:28
Har du luret på den nye Sony Bravia VPL-15AW ? Den er næsten lydløs, og så har den et flot billede.

Brugte et par uger på at gennemlæse tråde på dette forum, samt en masse internationale sider, og fandt ud af at min mavefornemmelse landede på den ovennævnte projektor.

Har modtaget den, sat den op og venter nu på at opgradere resten af anlægget. Så jeg rigtig kan udnytte HDMI interfacet.

Du kan helt sikker se den i et af de lokale sony centre rundt omkring.
Til top
Idero Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-November-2007
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2007 kl. 20:30
btw. Du kan sagtens finde et beslag til 7-800 in ze Germany. Mht. til lærred, så tjek www.qualityscreen.dk han importerer mange lærreder og henviser gerne til en forhandler der hjælpe med noget i dit prisleje. Har selv fået super service på mine spørgsmål.

Good luck.
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Point: 4858
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2007 kl. 20:58

Oprindeligt skrevet af Rytlig Rytlig skrev:

Hvordan kan det være at AX200 koster det samme som AX100 i Tyskland, men herhjemme er min. 2000 kr dyrere end sin "forgænger"?

Det sker ofte,at gamle modeller i Tyskl. ( i hvert fald fladskærme ! ! ) annonceres til ca intropris, - længe efter at der er kommet en nyere,bedre og billigere afløser. . .

Til top
Rytlig Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 28-Juli-2007
Point: 22
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-November-2007 kl. 20:32
Well nu bestilte jeg i mandags en PT-AX200 fra Tyskland og har modtaget den her i eftermiddags, godt gået DHL .

Indtil videre er jeg godt tilfreds med maskinen, selvom den ikke engang er fodret med andet en standard DVD materialle lige nu. Når der er helt mørkt i lokalet ser det flot ud, men det kommer ikke i nærheden af den JVC-HD100 jeg så i weekenden på hifi messen 

Grunden til jeg har valgt denne projektor, er at den også skal bruges til sportsevents og gaming når gutterne kommer forbi til et par af de grønne. Gaming mode virker rigtig godt til dette, men det ser dog mærkeligt ud hvis man forsøger at se film med det når lyset er slukket

Redigeret af Rytlig - 14-November-2007 kl. 20:34
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-November-2007 kl. 13:32

Oprindeligt skrevet af Rytlig Rytlig skrev:

, men det ser dog mærkeligt ud hvis man forsøger at se film med det når lyset er slukket

Virkelig?! Det lyder da sørgeligt. Sortniveau'et, og resten af billedet burde da blive bedre når rummet er helt mørkt.

Edit: Nå, der er nok noget jeg har misforstået, da du tidligere skriver at det ser flot ud når lyset er slukket.

Redigeret af kaizer - 21-November-2007 kl. 13:33
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu