|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |||
Pizzabager ![]() Redaktionen ![]() ![]() Oprettet: 08-Januar-2007 Status: Offline Point: 1964 |
![]() |
||
det er faktisk rigtig billigt.. |
|||
![]() |
|||
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
||
U.K. udgaven The Prestige på HD DVD har danske undertekster, om det så er den eneste skal jeg ikke kunne sige, men med lidt held findes der nok andre warner udgivelser fra uk med danske undertekster. |
|||
![]() |
|||
Pioneer540 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 268 |
![]() |
||
En måde at finde ud af det på er ved at kigge på danske sites. Nogle steder skriver de alle sprogene og er der mange sprog kan du godt regne med at den samme skive sælges i hele Europa. Er der kun de skandinaviske sprog (+ evt. engelsk) er der flere udgivelser. Se feks. Laserdisken, de er endda så flinke at fortælle når de har taget en udgivelse med danske tekster hjem fra UK, så har du svaret |
|||
![]() |
|||
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
![]() |
||
Husk også www.Dvdpacific.com , www.ezydvd.com , www.hdmoviesource.com Især movie source er god, de deler alle pakkerne op i 2-3 film i hver så de ikke bliver taget i tolden. |
|||
![]() |
|||
Jimmi Jappe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 283 |
![]() |
||
Det er transformers the movie tegnefilmen fra 1986 for jeg har selv lige købt den på blu-ray,den nye transformers film kommer ikke på blu-ray |
|||
Panasonic TX-P50VT20EA
Panasonic DMP-BDT310 Denon DVD 3910 Denon AVR-3808CI PS3 320gb hdd iMac 24'' iPhone 3GS 16gb iPad 2 32gb WiFi + 3g |
|||
![]() |
|||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
||
Okay ... interessant. Det er nye toner. Mit indlæg om de generelt manglende skandinaviske undertekster på UK-udgivelserne af Warner-titler, baserer sig på følgende HD-DVD film: (som jeg selv har) Constantine Men kun glædeligt hvis dette nu har ændret sig, med de nyere UK-udgivelser. Redigeret af musicus - 15-November-2007 kl. 10:29 |
|||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
|||
![]() |
|||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
||
Nogen der ved hvor man kan få dobbelt disc udgaven af Pirates: at worlds end med danske tekster billigst?
|
|||
![]() |
|||
jannikmariager ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() |
||
Jeg har lige modtaget 2 film fra SEndit.com og det er ANDEN gang jeg blir knaldet i tolden Men hvorfor skal jeg betale told på noget fra UK ?? |
|||
![]() |
|||
sehested ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-Juni-2006 Status: Offline Point: 261 |
![]() |
||
Æv det lyder ikke ligefrem positivt jannikmariager. Så må de vel sende fra jersey ligesom play kunne jeg forstille mig. Troede ellers de sendte fra uk
![]() |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
||
Det er fordi de "snyder" dig Årsagen til at sendit.com er så billige, er fordi de sender varene afsted udenfor EU's indre marked (her en af de britiske kanaløer der er frihandels zone). Så pakkerne er toldpligtige i modtagelseslandet. Det samme gælder for en af de andre populære leverandører play.com /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |