recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Full HD er ikke altid Full HD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFull HD er ikke altid Full HD

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:10

En påstand

Filmen "Jydekompagniet" som blev vist Lørdag her i Aarhus Stofa og analogt.  De ting jeg mente var fejl i filmen. Her nægter jeg blankt acceptere at Billedforbedringskredsløb i Fladskærme ville kunne have fulgt med. Hvad er et perfekt analogt PAL Tv signal over kabel for den sags skyld.

Det var jo fejl på fejl i det som blev sendt UD. Men da jeg ikke selv har en sådan fladskærm har jeg ikke set det.

Det må vel have været forfærdligt, for hvordan kan et Tv vide om trappeeffekter skal være der eller ikke? Rettere det går over min forstand.          For igen hvordan kan en Fladskærm vide hvornår noget er rigtigt og noget er forkert! Håndbold på TV2 og banderne for igen,hvornår kan samme Fladskærme vide der skal eller ikke skal være trappeeffekt HER?

Redigeret af moho - 12-Maj-2009 kl. 16:13
Til top
mhaahr Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-December-2008
Point: 79
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:16
Vi har alle ret til at have vores meninger. Min mening er så at jeg føler at afgørelsen er forkert...
Til top
AJTHansen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-September-2008
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2009 kl. 16:46

Oprindeligt skrevet af mhaahr mhaahr skrev:

Vi har alle ret til at have vores
meninger. Min mening er så at jeg føler at afgørelsen er
forkert...

Jeg er enig i at afgørelsen er forkert. Fordi fjernsynet
kan ikke vise 1920x1080p, men 1920x1080i. Det kan umuligt være forhandleren som skal oplyse at en playstation 3 ikke understøtter denne format.

Jeg kan kun se de har gjort en fejl hvis de har oplyst at den kan tage 1920x1080p. Jeg kunne også forestille mig at LAPTOPS.DK bare har kopiret fra reklame folderen fra philips. 

Reklame folder Philips 37pf9731

Redigeret af AJTHansen - 12-Maj-2009 kl. 16:55
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu