|
Ekstra forstærker - ja/nej? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmmmm.....godt nok en kryptisk måde at lave det på. Som nævnt er Pre-Out ganske enkelt altid aktive, på f.eks. Yamaha....
M.v.h. |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Næ, jeg synes godt nok også det er lidt underligt. Manualen (så vidt jeg kan læse) fortæller ikke rigtigt, at det skal være sat til 9.1 før pre out virker. Men det er som sagt den eneste indstilling jeg får lyd ved.
Sætter jeg lyden til 5.1, så kan jeg se, at pre out nu står nede ved ikonet Zone3, men jeg kan på ingen måde få lyd ud.
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 82 |
Kunne det tænkes at man mener der er Power nok til at drive alt under 9.1 tilfredsstillende og først ved man som bruger først "må" tilføje ekstra Power ved 9.1.?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Nej...
M.v.h. |
|
![]() |
|
Mefisto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-August-2016 Status: Offline Point: 1684 |
Lad være med at bekymre dig om det. Hvis den skal stå på 9.1 for at aktivere pre out så er det det du gør. Du går ikke glip af noget selvom du i virkeligheden ikke har 9.1 højttalere. Bare køre dens auto setup, så ved den hvad der er tilsluttet og indretter sig efter det. Det kan man også på Yamaha for den sags skyld.
|
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 593 |
Ja, der er jo nok ikke andet at gøre, selvom det er en lidt ulogisk vej for at få pre out aktivt. Men fred være med det. Det virker og jeg er glad og der kommer god rockmusik ud :)
|
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
kriller7000dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-December-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 82 |
Fedt! Så er det på plads.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |