|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
banielsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-Oktober-2005 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|
Hej Jeg tillader mig lige at linke til et spørgsmål omkring kabler herindefra http://www.recorder.dk/forum/forum_posts.asp?TID=7588&PN =1 Håber det er ok |
||
![]() |
||
pioman ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() |
|
glæder mig til onsdag!!!!!!!!!!!!!!!!! Lars>> har du fået porøvet hvordan den "spiller" med sony HX710 optager endnu??? har LG samme system som phillips med en beholder på siden af kassen så man kan se om den har været nede og ligge??? og hvad betyder det egentlig at den har det? man har jo set reklamer hvor den hænger i loftet og det er da det samme... |
||
VAIO Z
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Nej, ikke endnu. Jeg er igang med at forberede en test, hvor jeg prøver en Sony HX910 RGB og imod en HX1010 HDMI - for at se forskellen på HDMI også.
Det er ikke så meget det at ligge ned, det kan den godt tåle. Men den må ikke transporteres liggende, da glasset kan tage skade af alle de små bumb det giver. Dette er ikke en PX5 - blot et eksempel /Lars Redigeret af Lars |
||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
DonJensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 841 |
![]() |
|
Hvor er den test med 910 vs 1010?
|
||
![]() |
||
Crash ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
Hej Lars...
Så er min px5 på vej ![]() Tænkte på det med din indstillinger, håber på at de kommer snart, specielt for almindelig Tv-kigning ![]() Det vil være rigtig nice hvis du gad, for at lige får samlignet lidt med mit eget, og forhåbenligt får det bedste billede, hvad angår almindelig Tv-kigning ![]() |
||
![]() |
||
spacejam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Jeg får min i morgen med posten så jeg kunne også godt tænke mig nogle indstillinger at se
|
||
![]() |
||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
||
![]() |
||
spacejam ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 62 |
![]() |
|
Fed skærm men man skal husk at tilslutte sit udstyr inden man hænger den op. for der er ikke meget plads til at tilslutte kabler når den først hænger. Hilsen En meget |
||
![]() |
||
Crash ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() |
|
HAHahah ja det har du fuldstændig ret i, er stødt på situationen selv
![]() Og LARS du får 1000000 TAK her fra for de fed instillinger, billedet er blivet kanon mand, jeg er mere end tilfreds for den kanon fed skærm... Hvis du støder på noget lars, som er til at gavne billedet, lyden eller et andet instilling for det fed tv, vil jeg heller end gerne have at du poster det her i forumet, eller maile mig det... Boomla22@Gmail.com På forhånd mange tak for din indsats |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |