|
Avatar-sequels koster 1 mia. dollars |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tak.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
De eneste film vi kan samligne med er de 3 hobbit film, af den simpel grund at de også var produceret som en stor film frem for 3 selvstændig produktioner, da det sparer en del på et budget, udover det er der en stor tax fordele at lave film i new zealand og her er det lidt voldsomt at avatar 2-4 blir 2.1 milliard kr dyrer end de 3 hobbit film på til sammen 4,2 milliarder kr.
Redigeret af ferrarimik - 28-September-2017 kl. 23:37 |
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
Kallespears ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-April-2011 Sted: Esbjerg Danmark Status: Offline Point: 416 |
Ja og endnu mere, hvis der ikke var lavet 67 afsnit Game of Thrones. Men droppede at lave de næste Star Wars film. At EA stoppede med at udvikle nye spil. Hvor vil du hen med det? Jeg forstår det ikke ![]() |
|
![]() |
|
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8643 |
Der laves 4 Avatar-film. Gennemsnitspris på $250 mio. De tre Hobbit-film kostede hhv. $200, $225 og $250 mio. Derudover er Hobbitten næppe lavet på New Zealand af skattemæssige hensyn. Redigeret af lunddal - 29-September-2017 kl. 10:14 |
|
![]() |
|
ferrarimik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 112 |
nej selvfølgelig var det også landskabbet på new zealand og peter jacksom selv er der fra, men at der er skatte fordel gør det ikke et skidt sted at lave film
|
|
Sony AF9 / Pioneer UDP-LX500 / Apple TV 4K / Marantz SR8015 / Monitor Audio Silver 300 / Monitor Audio Silver C350 / Monitor Audio Silver FX / SVS PC-4000
|
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
hvorfor dog bruge så mange penge på film. For den milliard kan man jo redde den spidssnudede frø på Amager Fælled.
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
James Cameron kunne ha' betalt Trump for at gå af. Men han valgte at lave film i stedet. Skandaløst. Skan-da-løst, siger jeg.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |