|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
moho ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3069 |
![]() |
En påstand Filmen "Jydekompagniet" som blev vist Lørdag her i Aarhus Stofa og analogt. De ting jeg mente var fejl i filmen. Her nægter jeg blankt acceptere at Billedforbedringskredsløb i Fladskærme ville kunne have fulgt med. Hvad er et perfekt analogt PAL Tv signal over kabel for den sags skyld. Det var jo fejl på fejl i det som blev sendt UD. Men da jeg ikke selv har en sådan fladskærm har jeg ikke set det. Det må vel have været forfærdligt, for hvordan kan et Tv vide om trappeeffekter skal være der eller ikke? Rettere det går over min forstand. Redigeret af moho - 12-Maj-2009 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
mhaahr ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-December-2008 Status: Offline Point: 79 |
![]() |
Vi har alle ret til at have vores meninger. Min mening er så at jeg føler at afgørelsen er forkert...
|
|
![]() |
|
AJTHansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2008 Status: Offline Point: 7 |
![]() |
Jeg er enig i at afgørelsen er forkert. Fordi fjernsynet kan ikke vise 1920x1080p, men 1920x1080i. Det kan umuligt være forhandleren som skal oplyse at en playstation 3 ikke understøtter denne format. Jeg kan kun se de har gjort en fejl hvis de har oplyst at den kan tage 1920x1080p. Jeg kunne også forestille mig at LAPTOPS.DK bare har kopiret fra reklame folderen fra philips. Redigeret af AJTHansen - 12-Maj-2009 kl. 16:55 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |