recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan jeg ikke komme ud af fullrate?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan jeg ikke komme ud af fullrate?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 842
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2009 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af ZackGem ZackGem skrev:

TDC ejer Fullrate.

Men produktmæssigt er det 2 adskilte produkter.

Fullrate har egne centraler.


Ja men man må da gå ud fra, at de har et samarbejde så.

 

Ja - overskudet går til samme aktionærer.

Fullrate køres helt selvstændigt, på samme måde som Telmore køres som et tredie selskab.
Fællesnævneren er kun ejerskabet.
Det fungere alle som 3 helt selvstændige virksomheder.

Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1193
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2009 kl. 13:19

Oprindeligt skrevet af Jimmbo Jimmbo skrev:

Oprindeligt skrevet af RuneH RuneH skrev:

Det nu egentligt meget sjovt. Fullrate er jo TDC i dag da de næsten lige er blevet købt at TDC.

Held og lykke med den nye forbindelse.

Ja og det sjoveste er at TDC fortalte de ikke havde samarbejde med Fullrate, så de kunne ikke sige forbindelen op for os

Det er decideret usandt. TDC kunne bare lave et skift af bredbåndsudbyder (SBBU), som er tilgængelig i deres egne systemer. Bruger dem selv hver dag, men ikke første gang jeg har hørt om, at en TDC medarbejder ikke selv har styr på de produkter de tilbyder og de systemer de selv bruger



Redigeret af kennethbrdk - 20-Maj-2009 kl. 13:45
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2009 kl. 12:52
Hej Jimmbo

Godt at høre at det gik smertefrit, det beviser at der findes gode og fornuftige firmaer, der ikke er villige til at gøre alt for at fastholde en kunde.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Status: Offline
Point: 1966
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2009 kl. 00:23
Oprindeligt skrevet af Kim Jespersen Kim Jespersen skrev:

Hej Jimmbo

Godt at høre at det gik smertefrit, det beviser at der findes gode og fornuftige firmaer, der ikke er villige til at gøre alt for at fastholde en kunde.

Det er rigitg nok. Det beviset et eller andet sted også, at man skal sende en francy mail før de fortår det.
De sagde jo nej i telefonen, men ja efter mailen.
TV: Panasonic TX-P42G10E
Medier center: Popcorn Hour A-200
BD: Playstation 3 slim 320 GB
Forstærker: Marantz SR6005
F-højtaler: DLS R66
C-højtaler: DLS RC55
B-højtaler: KEF 2005
SUB: KEF PSW2000
Til top
Bruger slettet Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1200
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Maj-2009 kl. 12:14
Ja det er rigtigt, det er lidt trist at det er blevet sådan at det er køberen/"den svage part" der skal give virksomheden juridisk vejledning.
Det er jo ikke alle der er på et forbrugerforum som Recordere, så der er sikkert nogen der i dag lever med det nej, som de fik i første omgang.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu