|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
DK-Turbo ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() |
|
Forbrugerombudsmanden udtalte for ½-1 år siden at rep. ikke må overstige rimelig tid = max 1 måned - hvis rep. tiden overstiger dette, kunne kunden hvis det var inden for de første 6 måneder af garantiperioden kræve en ny vare eller pengene tilbage. |
||
![]() |
||
len61 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2007 Sted: Ama'r Status: Offline Point: 1499 |
![]() |
|
|
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
|
Jeg mener ikke at man kan sige at tiden har været for lang nu efter man har fået den retur (så skulle du have klaget for længst). Og jeg mener også at butikken kan have op til 3 forsøg til at rep. en fejl. Det er jo en udgift for butikken, hvis de skal ophæve handlen. Men når dette er sagt så mener jeg at du skal være mere kontant med at stille krav. Efter 2 til 2½ uge, hvis du ikke der har modtaget den retur så ville jeg sende en mail/anbefalet brev og gøre dem opmærksom på at de har haft rimelig tid til at rep. og hvis du ikke har den inden for max en uge, vil du betragte købet som ophævet. Du kan e vt. ringe til forbrugerstyrelsen og spørge dem om det jurisdiske. (Du kan finde nr. på www.forbrug.dk) |
||
![]() |
||
Grazul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Update. Nu er kæresten kommet hjem, og har testet den med musik fra pc'en, der kommer heller ingen lyd. Så de har simpelthen lavet en ny fejl på produktet under udbedringen af hdmi boardet :(
|
||
TV: Panasonic 46PZ-85
Fronter: B&W FPM5 Center : B&W FPM6 Baghøhj: B&W FPM4 Reciever: Onkyo 607 BlueRay: Panasonic bd-55 Remote: Logitech Harmony One Konsol: Wii og PS2 Media: Twix |
||
![]() |
||
Grazul ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 43 |
![]() |
|
Arbejder som sagt selv med disse ting (rep af varer) og ved at nogen gange tager det længere end andre, men hvis jeg sender et produkt til rep og det kommer retur med en ny fejl sender jeg en regning til værkstedet på det nye produkt jeg giver min kunde. Men nu er vi så også en lidt større kunde at miste måske. Men nu sender jeg det ind igen, beder om at få alt på skrift og gør dem klart at hvis den ikke er her inden for et par uger, så skal jeg have en ny eller penge retur. Og hvis de så ikke kan finde ud af det, må jeg jo gå igennem retten/forbrugerstyrrelsen. De får en chance mere for at gøre det godt, men der skal S***** heller ikke være nogen slinger i valsen denne gang. |
||
Fronter: B&W FPM5 Center : B&W FPM6 Baghøhj: B&W FPM4 Reciever: Onkyo 607 BlueRay: Panasonic bd-55 Remote: Logitech Harmony One Konsol: Wii og PS2 Media: Twix |
||
![]() |
||
![]() |
|
Update Var nede hos dem igen med 2. gangs reppen. De sendte mig lige et smut forbi deres værksted (som lægger 4-5 minutter derfra) hvor teknikeren kunne konstatere at der var en fejl han ikke bare lige kunne udbedre. Vi tog tilbage til NB Radio (recieveren lod vi stå på værkstedet) hvor vi fik tilbudt en Onkyo 607 istedet. Så nu har jeg fået mig en ny Reciever og et nyt købsbevis fra denne dato. Så jeg er glad igen. Takker for svarerne til alle herinde |
||
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |