|
Så lukker Homeenter filmklub også |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1054 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg tvivler meget på, at der kommer et fysisk medie efter UHD-BD... Der må simpelthen komme en mulighed for at købe film digitalt, hvor man får det i lige så god opløsning, og med masser af lydformater. Båndbredde er ikke en hindring længere, i hvert fald ikke i Europa og Asien.
|
||
![]() |
||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|
Jeg har været medlem for mange år siden, men månedens film var sjældent noget ved og glemte indimellem at afbestille. Holder man det op med nogle priser som absolut ikke var blandt de laveste, så var jeg faktisk overrasket over det ikke var lukket for lang tid siden.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Underlødige kuponhæfter, introduktionstilbud og binding til at købe et vist antal film til fuld pris, så stk prisen alligevel ikke var attraktiv. Nej dem har jeg aldrig bestilt film hos.
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Hvis man købte nok film, så kunne man godt komme en del ned i pris. Med velkomst pakke, og så gå efter fuld pris film til 179kr, og hver anden var så til rabatpris, og efter et vist antal, så kunne der købes film til VIP pris. Så de kunne godt komme ned i pris. Men med alle de film, som elgiganten sælger til 99kr, så kunne det ikke betale sig til sidst.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
|
Nu har man i lange periode kunne købe "primære film" til mellem 80 og 100 kr. Og det endda leveret til døren.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Ja men det fortsætter ikke i Elgiganten heller. Den ellers store nybyggede i Vejle, der har de indskrænket pladsen til film. Vel fordi de ikke sælger så mange mere. Så se og få købt nogen film folkens, ellers er der kun streeeeeaming ![]() |
||
![]() |
||
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
|
Den FONA / Elgiganten, der ligget på strøget har også droppet film og cd. |
||
![]() |
||
Thomas Jensen ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 11-November-2013 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 455 |
|
Jeg overlever nok, hvis de fysiske medier ikke gør.
Jeg er alligevel ikke nørd. |
||
AV-udstyr: Apple iPad 9th gen. 64 GB / Apple iPhone SE 3rd gen. 64 GB / JBL Charge 3
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Ok, så man er nørd, hvis man går op i kvalitet? Jamen, så er jeg en stor nørd.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4053 |
|
Håber streaming film bliver lige så god kvalitet som bd. Så vil det være fint. Men ellers synes jeg det halter med med streaming
|
||
![]() |
||
Bjur ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2004 Sted: Lejre, Sjælland Status: Offline Point: 2565 |
|
Har brugt homeenter dengang de havde VHS, der fungerede det godt. De havde altså nogle gode introtilbud. Jeg købte Ringenes Herre Trilogi Extended Blu-Ray, Løvernes Konge 3D og vidst nok Titanic 3D som fint introtilbud. Man skulle kun købe 1 ekstra film, så kunne man melde sig ud.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |