|
Inuke DSP vs MiniDsp |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |||
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
at jeg foretrækker Crown , gør jo ikke minidsp til noget lort som man fare vild i. Jeg havde bare generelt mere tillid til Crown softwaren ( harman audio architect ) det var en minidsp 2-4 |
|||
![]() |
|||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
||
MiniDSP tager vist 10 dollar for softwaren, som så kan afprøves uden og være koblet på. Men jeg blev bare helt paf, har svært ved og se noget som helst ulogisk u-intuitivt, forvirrende eller besværligt ved deres software. Jeg har brugt det rigtigt meget til alle mulige forsøg og eksperimenter, syntes det er super nemt og arbejde med. PEQ menuen på en Yamaha f.eks. er da mere bøvlet og besværlig syntes jeg, men stadig nem nok og finde ud af. De fleste indstiller vel også kun den slags én gang, og derefter nyder deres setup. Så de små forskelle i menu'ernes layout er vel forholdsvis ligegyldige. Redigeret af armani-thomas - 19-Oktober-2016 kl. 10:38 |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
||
Hvor blev det skrevet, at MiniDSP er ulogisk u-intuitivt, forvirrende eller besværligt? Hvis jeg skriver, at jeg bedre kan lide at køre en BMW end en Audi, tolker du det også som om, at jeg synes en Audi kører dårligt?
|
|||
![]() |
|||
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
||
Du brugte ordet logisk, så den ramte jeg da rigtig. De andre tillægsord jeg brugte "Forvirrende og besværlig", er jo bare helt naturlige medfølgende bivirkninger som kommer når noget ikke er logisk bygget op. Kan du ikke lige prøve og knappe følgende ind på dit tastatur [/FLUEKNEP OFF] ![]() |
|||
![]() |
|||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
||
Ja, ordet "logisk" blev brugt - ikke ordet ulogisk. Så det du synes er naturlige bivirkninger, kommer som følge af et ord ingen har brugt indtil du smed det på bordet. Hvis du synes det er flueknep, så fred være med det, men du tager folks ord, tillægger en helt anden betydning og det har konsekvens for hvordan forskellige produkter bliver opfattet.
|
|||
![]() |
|||
||
Der blevet skrevet det ene var mere logisk end det andet. Så når noget er mindre logisk opbygget, er det vel også mere besværligt og forvirrende? ![]() |
|||
![]() |
|||
Vejrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 687 |
||
Du har helt ret Jonas, BMW er en markant bedre bil end Audi... BMW = Logisk AUDI = Ulogisk ![]() ![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |