|
Soundbar - hjælp til newbie |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brian E ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2006 Status: Offline Point: 236 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Oktober-2016 kl. 12:24 |
I vores nye hus er der ikke plads til surround-højttalerne, der derfor er blevet solgt. Jeg har dog måttet konstatere, at det simpelthen er for sløjt med de indbyggede højttalere i mit Samsung 55JS8005, så der må en soundbar til.
Vi ser film via en NAS, der er kablet til TV'et, hvis indbyggede medie-afspiller vi benytter. Det fungerer upåklageligt, men vi oplever det evindelige problem med lave stemmer og høje lydeffekter. Vi har derfor følgende krav:
Derudover må den gerne være sølv-farvet. Den skal ikke bruges til musik-afspilning, og jeg har ikke lyst til at spendere en formue, så jeg har kigget på følgende: Samsung HW-K561 som lader til at være en Elgiganten-specifik model (3.999) Samsung HW-K460 en mindre model, der kun fås i sort (2.499) Sony HT-CT381S kan den styres med TV-remoten? (2.499) Andre forslag modtages gerne. Nogen forstandige, der kan hjælpe? Edit: De to Samsung er i øjeblikket del af en kampagne, hvor man kan få to trådløse højttalere med i købet. Det kan man jo ligeså godt tage med.
Redigeret af Brian E - 14-Oktober-2016 kl. 12:28 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |