recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med DVB-C signalet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProblemer med DVB-C signalet

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
lunapark Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-Marts-2009
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 01:08
FANTASTISK gutter :-)
Dælme om den ikke fandt en masse nye nu.....
Men ved jo så ikke om alle er der.. Har tilføjet de frekvenser der var på den liste, men hvis den ikke er komplet... bum bum.. Har før kontaktet Yousee vedr. frekvenser, men de prøvede at bilde mig ind der ikke fandtes frekvenser til digitalt tv, og at det hele kørte med noget ID-halløj.

Så der er ingen hjælp at hente...

Af en eller anden grund ligger mange af kanalerne dobbelt. En kodet og en ikke-kodet :-)
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af lunapark lunapark skrev:

FANTASTISK gutter :-)
Dælme om den ikke fandt en masse nye nu.....
Men ved jo så ikke om alle er der.. Har tilføjet de frekvenser der var på den liste, men hvis den ikke er komplet... bum bum.. Har før kontaktet Yousee vedr. frekvenser, men de prøvede at bilde mig ind der ikke fandtes frekvenser til digitalt tv, og at det hele kørte med noget ID-halløj.

Så der er ingen hjælp at hente...

Af en eller anden grund ligger mange af kanalerne dobbelt. En kodet og en ikke-kodet :-)

Så smid alle frekvenser ind som jeg foreslår, selv om det tager lidt tid. Hvis du ikke gider se på de kodede kanaler i listen, kan du vælge "kun FTA" kanaler når du scanner. Well, det kan jeg i hvert fald på min DM600C.

Det er en feature at en del kanaler ligger både kodet og ukodet. Fuldpakke kunderne skal kunne se hele svineriet uden kort, mens mellempakke kunderne kan kunne købe kanaler enkeltvis i Favoritpakken.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 01:20
Ja det ville være fedt, hvis du kunne hive frekvenserne fra din boks.

Det lige meget med de kodede, jeg laver alligevel min egen kanalliste på computeren, som jeg så smider over på boksen.

Ja jeg burde jo ha en spejling af alle de kanaler jeg har analogt.
Men f.eks har jeg kun Zulu som kodet, så jeg mangler tydeligvis stadig nogle frekvenser.
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2010 kl. 01:25
Oprindeligt skrevet af lunapark lunapark skrev:

Ja det ville være fedt, hvis du kunne hive frekvenserne fra din boks.

Jeg har kun grundpakke og bor i København, så jeg tror ikke at det hjælper dig så meget.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
Bruger
Bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2010 kl. 18:25
Nu har jeg fået indtastet en masse frekvenser og har fundet en masse kanaler.

Dog mangler jeg stadig nogle bla. TV 1000 og Canal+ kanalerne (ved godt de er kodet)

Savner den perfekte frekvensoversigt.

Redigeret af lunapark - 17-Januar-2010 kl. 18:26
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu