recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Update: Hvor hurtigt virker "Bland selv"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Update: Hvor hurtigt virker "Bland selv"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skywalker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Update: Hvor hurtigt virker "Bland selv"
    Sendt: 18-September-2014 kl. 17:04
Jeg har lige bestilt "Bland selv" fra YouSee. Og i går modtog jeg kort til dette, og prøvede med det samme at sætte det i et cam, og så i tv'et. Jeg foretog derefter en søgning med netværks id 111.
Men jeg kunne ikke se de "Bland selv" kanaler jeg havde valgt på deres hjemmeside. De var der; men stadig krypterede. Ermm
Så er det jeg tænker: skal YouSee først sætte nyt skillefilter op, eller plejer det først at virke den 1. i næstkommende måned, eller er det mig som gør noget forkert.

Venlig hilsen
Troels

Redigeret af Skywalker - 18-September-2014 kl. 21:20
Til top
Ning Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-April-2006
Point: 1759
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 19:16
Tror ikke det virker før til den 1. oktober
Ning
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 19:34
Mit virkede inden for en halv time. Skiftede fra Mellempakken til Mellempakken m. Bland-selv (dvs. ikke noget skift op eller ned i pakke). Havde i forvejen Yousee Plus boks og kort, så der skulle heller ikke noget udstyr til. Et par klik på hjemmesiden og lidt efter virkede det.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 21:06
#jbl
Jeg er også skiftet fra mellempakke til mellempakke m/bland-selv. Men som nævnt så bruger jeg kort-->cam-->tv.
Skulle du også indlæse på ny med nyt netværks id ?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skywalker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2014 kl. 21:23
Update Thumbs Up

Jeg fik lige den "geniale" idé at skifte kategori til "betalings-tv", og så virkede skidtet. Nu er der hul igennem, endda også kanaler jeg ikke abonnerer på; men det er jo nok tidsbegrænset lokkemad.

Go' aften
Troels
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu