|
Profiber m/ Tilgin router |
Besvar ![]() |
Side <1 202122 |
Forfatter | ||
Doc ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nu er der gået en rum tid. Profibers Tilgin HG1311 viste sig jo ikke at kunne broadcaste tv-signaler WiFi (er kun g-kompatibel). Har købt storebroderen HG1351 på nettet (801.n), men den kræver som din gamle en VCM server.
Jonas fra Profiber vil ikke ud med adressen længere (hvorfor?). Ku' du sige hvad din oplyste server-adresse var (VCM)?
![]() |
||
![]() |
||
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
|
Er du sikker på at HG1351 kan brodcaste iptv signalerne over WiFi? Jeg har min tvivl, men hører dog gerne hvis det kan lade sig gøre.
|
||
/Peter
|
||
![]() |
||
Ozzy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Andst, Denmark Status: Offline Point: 698 |
|
Dette vil ikke hjæpe dig på nogen måder alligevel, selv om du fik adr til vcm serveren, da vcm serveren skal kende din router. Kender VCM serveren ikke din router kommer den aldrig op og køre i et profiber net. Desuden broadcaster 1351 ikke iptv over wifi, bare til info. |
||
| Samsung 55" D8005 | Samsung 40" C6715 Hvid | Samsung 40" M87 | Samsung 26" R87 | Samsung 22" T220HD |
|
||
![]() |
||
VaNGoGO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2009 Status: Offline Point: 36 |
|
Jeg bruger faktisk ikke tilgin routeren mere. Jeg er gået over til en Netgear WNR3500L med tomato software.
Jeg skiftede fordi min tilgin router begyndte at kræve reboots ca. 14 dag for at det hele virkede. Den tabte også i hastighed efter nogle dage til ca. 4 MB/s. Min wnr3500l har nu kørt 35 dage uden problemer og den understøtter N :D
|
||
![]() |
||
Fritsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
|
VaNGoGO -> Virker din TV-boks gennem din Netgear router?
|
||
![]() |
||
binderup ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2004 Status: Offline Point: 262 |
|
Jeg har selv en WNR3500L og ja TV-boksen virker fint igennem den. Jeg har skrevet nogle blog indlæg, som vist nok også er nævnt i denne tråd: http://peter.binderup.dk/tag/netgear-wnr3500l/ Der beskriver jeg hvordan jeg har sat det op, og jeg ved at der er flere der har fulgt vejledningen med held.
Redigeret af binderup - 19-September-2011 kl. 09:54 |
||
![]() |
||
VaNGoGO ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-November-2009 Status: Offline Point: 36 |
|
Jeg brugte vejledningen på binderups blog.
|
||
![]() |
||
Fritsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
|
Det ser rigtig lovende ud - tusind tak for vejledningen :)
|
||
![]() |
||
Mikzy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2012 Status: Offline Point: 1 |
|
Hej Jandk,
Fedt du har fået Tilgin ruteren til at virke med WoL. Har du et tip til at få det til at virke? |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 202122 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |