|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
René P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 09-Februar-2008 kl. 15:05 |
Hey! Jeg så i en tråd et link til et divx program, som en eller anden her inde bruger på hans ps3, mit spørgsmål er , hvordan installere jeg det på min ps3?.
|
|
![]() |
|
René P ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
ved i hvad, det er ligemeget, har fundet det her i en anden tråd |
|
![]() |
|
nekolas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 870 |
![]() |
editors review fra download.com:
|
|
![]() |
|
Thyboen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Giv lyd fra dig, hvis ikke du kan få det til at køre med de profiler, der følger med programmet. Det kunne JEG ikke, så jeg lavede 3 styks i 3 forskellige kvaliteter. Dem kan du få, hvis du har problemer. Kent. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |