recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvordan gør jeg det ( film )
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvordan gør jeg det ( film )

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
René P Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvordan gør jeg det ( film )
    Sendt: 09-Februar-2008 kl. 15:05

Hey!

Jeg så i en tråd et link til et divx program, som en eller anden her inde bruger på hans ps3,

mit spørgsmål er , hvordan installere jeg det på min ps3?.

Til top
René P Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-December-2007
Point: 15
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2008 kl. 15:20
Til top
nekolas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-September-2006
Point: 870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Februar-2008 kl. 08:52
editors review fra download.com:

Citér

This video converter is made by Red Kawa, the same folks who now make the popular Videora iPod video converter. Although both programs are plagued by rampant advertising, the situation is much, much worse in this one. The ads take up much more screen space than they do in the iPod video converter, and the ones for the PS3 include shrill voices excitedly informing the user that you have won not one but two, yes two, iPod Nanos. And judging from the included images, they're old Nano models at that.

Although freeware with ads can be annoying, the manner of inclusion here goes beyond irritating and interferes with interface navigation. Video conversion rates were fine, but the cluttered and unintuitive UI significantly hampers the user's ability to determine what comes next: Pop-up boxes indicating subsequent steps are not easily distinguished from the ads that surround them.

We have noted some user complaints about the conversion success rate, so although we did not encounter any problems, we recommend using this converter as a near-last resort.

taget fra http://www.download.com/PS3-Video-9/3000-2194_4-10779503.htm l
Til top
Thyboen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 18-April-2007
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2008 kl. 16:21

Giv lyd fra dig, hvis ikke du kan få det til at køre med de profiler, der følger med programmet. Det kunne JEG ikke, så jeg lavede 3 styks i 3 forskellige kvaliteter. Dem kan du få, hvis du har problemer.

Kent.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu