|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
RigoRigo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() Sendt: 14-Februar-2008 kl. 09:16 |
Hej Er det ikke mulige at købe en ekstern blu-ray drev som man kan tilslutte XBOX360 via USB eller lan stil, eller skifte drev på den ??? Jeg er jo glad for Xboxen menuer / spil m.m. men mangler lige det blu-ray gejl |
|
BenQ W10000 1080p Projector & DTS/THX. 140" skærm. Xbox 360 = games & fun og PS3 til Bluray
streetwear |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Nej - du kan kun få HD-DVD
|
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
|
Miths ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2008 Status: Offline Point: 413 |
![]() |
Jeg læste at Microsoft udtalte for nogle uger siden at de da bestemt er åbne for muligheden for et eksternt Blu-ray drev i fremtiden - men det bliver jo nok ikke før en gang at HD-DVD har fået det endelige dødsstød.
Omend det dog forhåbentlig ikke kan vare alt for længe - ikke bare er der vist kun to studier bag HD-DVD, men flere og flere af de store forretnings- og udlejningskæder i USA udmelder at de kun vil støtte op om Blu-ray, for at få "krigen" overstået hurtigst muligt. Så hvem ved, måske kan du allerede få det XBox 360 Blu-ray drev på den her side af sommeren ![]() |
|
![]() |
|
Mike S. ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2909 |
![]() |
Nej nej - Microsoft satster jo på om 6-7 måneder har ALLE fået fiberforbindelser på min. 200 mbit så vi kan streame HD film ordentligt...
![]() Redigeret af Mike S. - 14-Februar-2008 kl. 23:59 |
|
Zaptor Motorola
40" SonyX3500 40" Samsung F71 NAD L76 surround med Dali En skærm er et panel hvortil man putter input ind i... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |