|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
|
Så har jeg fået DR HD og EPG information tilbage.
Der er stadigvæk digitale fejl i størrelsorden op til ca. 3.6x10^-4 på nogen kanaler, f.eks. MTV, Voice, VH1, BBC E, Discovery, Animal Planet og NatGeo, men der er kun få ikke-korrigerbare fejl (kaldes "UEC" på Sony tv).
|
||
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
||
![]() |
||
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
|
DR HD er også væk i Struer... sidst set i går aftes
![]() |
||
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det ser ud til at være tilbage igen:
![]() |
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Knudsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 52 |
![]() |
|
Ja nu kan jeg så bare konstaterer at nu er DR-HD væk IGEN..! Men til forskel for sidste gang, så kan jeg få den ind igen blot ved at opdaterer kanal-listen... Men HVOFOR H..... har YouSee "administrator rettigheder på mit TV" - og kan slette en kanal...?
Jeg har snakket med YouSee og han fortalte mig at den standard som YouSee kører efter hedder "Nordic LCN" - Der er en HEL del forskellige standarder som man kan køre efter, men det er altså denne som YouSee bruger.
Så nu vil jeg prøve at ringe til Panasonic og høre hvad de siger til det... Der er som tidligere skrevet IKKE problemer med mit Sony 32V5500 - her fungerer alt bare perle...!
Update:
Så har jeg snakket med Panasonic og dette problem skulle være fikset i version 1213 (som jeg kører med) og 1215... Og version 1215 er pt. nyeste...! Jeg er blevet lovet at få en mail om et par dage om dette og om der er en løsning på vej... Så må vi se om jeg får den...?
Redigeret af Knudsen - 08-Februar-2010 kl. 15:21 |
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Når vi nu snakker HD-kanaler, så er WildHD pt. uden kryptering her.
|
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
hvad fanden har de teknikere gang i, kunne de ikke bare sætte det op en gang og så lade være med at pille ved det hele tiden. man skulle tror den ene tekniker ikke ved hvad den anden har lavet.
|
||
![]() |
||
Jesper Rasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2010 Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Jeg har ikke oplevet problemer siden sidste weekend, dvs DR HD virker fint hos mig pt - mit Panasonic G10/GA11 har firmware 1213. /Jesper PS: Nat. Geo. Wild HD er også ukrypteret hos mig pt. (har grundpakken) |
||
![]() |
||
karkov ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 08-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 469 |
![]() |
|
Tror WildHD er ukrypteret for at undgå at boksen skal gå ned, ved at gå fra kanal wildhd (53) til natgeo (54) med kanal op knappen. det er en kendt fejl ved den seneste software
Redigeret af karkov - 10-Februar-2010 kl. 20:36 |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
??? Den kanal er ikke i Grundpakken.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Nej men den ligger på en frekvens i grundpakkens frekvensområde og når den er ukrypteret, så kan man naturligvis se den selv om man kun har grundpakken. |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
||
![]() |
|
Det lyder som en meget sandsynlig forklaring. Vi kan nok se frem til, at den vil være frit tilgængelig frem til næste firmware-opdatering af boksen. |
||
Per H. Nielsen
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |