recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Rookie skal há tv :-)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRookie skal há tv :-)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
David P Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 17-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 14:56
Jamen så vil jeg da klart overveje at købe en!
Foregår det altid igennem TDC eller kan man være heldig at finde en selectorbox billigere andre stedet?

Jeg har en gammel krejler gemt i mig

Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 15:09

Oprindeligt skrevet af David P David P skrev:

Jamen så vil jeg da klart overveje at købe en!
Foregår det altid igennem TDC eller kan man være heldig at finde en selectorbox billigere andre stedet?

Jeg har en gammel krejler gemt i mig

Der er som regel nogle stykker til salg på www.dba.dk (brugt). Husk at den "nye" model hedder Sagem 60 ("nye" = bortset fra HD Selector).

Selectorkortet skal du købe af TDC, da det ikke kan overdrages (kortet som sådan koster ikke noget, men der er en årlig abonnementsbetaling på 199 kr).

Redigeret af JesperLund - 18-Juli-2006 kl. 15:11
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top
kasperkopping Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-December-2005
Sted: Denmark
Point: 135
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2006 kl. 15:32

Apropos selector - jeg købte en selector for nogle år siden, som stod ubrugt i 2 år.

For et år siden tog jeg den så i brug igen og købte det famøse kort til 199 kr... men siden da har jeg fået en opkrævning på 15 kr fra TDC på et girokort og da jeg ikke betalte, fik jeg endnu en opkrævning.

Er der nogen der ved, hvad denne afgift er? For det bliver man da ikke oplyst om ved købet af kortet?

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu