|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
David P ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9 |
![]() |
Jamen så vil jeg da klart overveje at købe en!
Foregår det altid igennem TDC eller kan man være heldig at finde en selectorbox billigere andre stedet? Jeg har en gammel krejler gemt i mig ![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() |
Der er som regel nogle stykker til salg på www.dba.dk (brugt). Husk at den "nye" model hedder Sagem 60 ("nye" = bortset fra HD Selector). Selectorkortet skal du købe af TDC, da det ikke kan overdrages (kortet som sådan koster ikke noget, men der er en årlig abonnementsbetaling på 199 kr). Redigeret af JesperLund - 18-Juli-2006 kl. 15:11 |
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
kasperkopping ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Apropos selector - jeg købte en selector for nogle år siden, som stod ubrugt i 2 år. For et år siden tog jeg den så i brug igen og købte det famøse kort til 199 kr... men siden da har jeg fået en opkrævning på 15 kr fra TDC på et girokort og da jeg ikke betalte, fik jeg endnu en opkrævning. Er der nogen der ved, hvad denne afgift er? For det bliver man da ikke oplyst om ved købet af kortet?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |