|
|
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Forfatter | |
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Ja det gør den da. Den er jo HD ready, og 37" så kommer vi op i en størrelse hvor den ekstra kvalitet virkelig kan ses! ![]() |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
nu står der jo 1080p plastret ud over den elmutanten avis selvom den er 1080i
Men til den pris selvom man har 1080p tv, så kan man vel ikke gå fejl??? |
|
![]() |
|
Asklepios ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4342 |
![]() |
Nej det kan man ikke, det er jo bare et spørgsmål om at billedet sendes interlaced eller progresivt. Det kommer jo ldit an på hvilken deinterlacer dit TV benytter.
![]() Men jeg mener da at den blev software opdateret til at sende 1080p? ![]() MVH |
|
De bedste hilsner
Simon B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos ATV2 (jailbreak + aTV Flash) Atlas Cables |
|
![]() |
|
Thomas L ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 56 |
![]() |
Hvor finder man opdatering til sådan en, er det svært og hvor finder jeg toshibas produktside?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12345 |
![]() |
Ikke HD-E1'eren... |
|
![]() |
|
Fender56 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Status: Offline Point: 72 |
![]() |
Kig her engang.: http://tesc.toshiba.co.uk/Web/ModelLis.nsf/DynamicStatic/HD% 20DVD%20Firmware?OpenDocument http://www.toshibahddvd.co.uk/support.cfm Redigeret af Fender56 - 27-December-2007 kl. 14:48 |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
Yep så har jeg osse , købt idag.. HD E1. lækkert håber på fw under 2.5.1 så jeg kan gøre den regionnfri på dvd....
Melder tilbage om det var en sucess, med px70 og logithec z5500 Billed over hdmi og lyden over spdif Redigeret af henrik-t - 31-December-2007 kl. 10:59 |
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
![]() |
Synes det spiller helt fint sammen. Har det også hjemme hos mig selv ![]() |
|
![]() |
|
morten300 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 31-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
![]() |
Hey. Jeg går lidt og overvejer at købe denne HD-E1. jeg har allerede en Infocus 4805 projektor (dvs. den er ikke fremstillet til HD), samt en Harman/kardon AVR 235 reciever og en Pioneer DV-380 dvd-afspiller. Spørgsmålet er så hvor meget bedre mit billed vil blive med en HD-afspiller, når min projektor ikke er optimeret til det? og hvor godt vil billedkvaliteten blive på mine dvd-film med HD-E1, i forhold til min DV-380, som jo ikke er verdens bedste afspiller. |
|
![]() |
|
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
ja hvad fjersyn har du ...!!? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 151617 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |