recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketkaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24789
Direkte link til dette indlæg Emne: kaos toshiba hd-dvd ep10 1999kr giganten
    Sendt: 07-Januar-2008 kl. 13:51
jeg kommer lige ovre fra gigantens taastrup megacenter. og da de nu ikke har flere hd e1 så sælger de hd ep10 til samme pris 1999kr. såkaldt incl 5 film. gad vide om de skal af med deres lager ad hd-dvd. for en halv time siden havde de 8 stk tilbage. hvis der stadig er nogen som vil købe en hd-dvd.

Redigeret af flemming larsen - 07-Januar-2008 kl. 14:19
Mvh
Flemming Larsen
Til top
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 15:05

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

jeg kommer lige ovre fra gigantens taastrup megacenter. og da de nu ikke har flere hd e1 så sælger de hd ep10 til samme pris 1999kr. såkaldt incl 5 film. gad vide om de skal af med deres lager ad hd-dvd. for en halv time siden havde de 8 stk tilbage. hvis der stadig er nogen som vil købe en hd-dvd.

Kunne godt forestille mig at de vil af med lageret af afspillere. Afhængig af udmeldingerne de næste par dage fra Universal, Paramount og HD-DVD gruppen så kan lagre af HD-DVD afspillere og film pludseligt blive meget billige - Specielt hvis flere kaster håndklædet i ringen.

Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24789
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Januar-2008 kl. 15:13
Oprindeligt skrevet af hedberg hedberg skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kunne godt forestille mig at de vil af med lageret af afspillere. Afhængig af udmeldingerne de næste par dage fra Universal, Paramount og HD-DVD gruppen så kan lagre af HD-DVD afspillere og film pludseligt blive meget billige - Specielt hvis flere kaster håndklædet i ringen.

det ser ud til at Paramount Pictures har udtalt at de fortsætter med hd-dvd. hvorimod universal ikke har udtalt sig endnu. så man kan håbe endnu at de blir blå.

Redigeret af flemming larsen - 07-Januar-2008 kl. 16:07
Mvh
Flemming Larsen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu