|
|
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
![]() |
Jeg har også oplevet utroligt mange signal forstyrrelser, så jeg ikke kan se tv. Jeg har opgivet at fejlmelde, for jeg benytter et hjemmebygget mediecenter uden CA modul og det får åbenbart telefonsupporten til at kortslutte og sige de ikke kan hjælpe mig uden en YouSee boks eller et kendt tv. ![]() |
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
De massive problemer i går var som sagt YouSee, der fik pillet lidt for meget.
Dine problemer med 554 MHz skyldes uden tvivl indstråling fra masten i Gladsaxe og problemerne med forstyrrelser på DR1 skyldes sikkert noget tilsvarende.
En af mine kollegaer har en søn, der bor i samme område. Han havde lignende problemer, som ikke kunne løses med bedre kabler og stik. Det virkede kun ordentligt, hvis han fjernede skillefilteret ("rygsækken") til internetforbindelse og kørte med direkte signal fra vægdåsen.
Her blev problemet løst ved at YouSee udskiftede vægdåsen til en af de nye med indbygget dataudtag.
|
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
Har 4 TV i husstanden der alle kørte på netværk 743.
Der var problemer med at finde nogle kanaler efter omlægning og jeg besluttede mig for at lave en FullScan på mit Sony w4500. Benytter Yousee's anbefalede netværk 701 og får kun 180 kanaler - bla mangler TV2. Har prøvet Full scan igen med netværk 743 o.s.v.
TV2 er bare forsvundet på det ene panel - men findes på de 3 andre i min husstand. Hvorfor nu lige det ???
|
|
![]() |
|
ceefive ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() |
Har Yousee mistænkt for med vilje at sørge for at folk med indbygget tuner skal igennem en ny "Full scan" og efterfølgende kanalsortering for at øge salget af egne bokse.
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Der er en samtidig tråd http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=75545&title=manglende-digitale-kanalermed de samme problemer. Silkeborg, netværk 700/701. Det ligner en sag for Kundeservice. Redigeret af Vilhelm - 08-Februar-2010 kl. 23:41 |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Yep - talte med kundecervice og de siger der er problemer i Silkeborg - men KUN når man laver en ny "Scan for channels" - de TV man allerede har kørende virker fint. Altså Netværk 701 har problemer med at finde alle digitale kanaler... - de arbejder på fejlen...
Virkeligt flot de ikke opdaterer driftinfo med information herom
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |