|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() Sendt: 01-August-2006 kl. 12:58 |
Hej TV: LG42PC1R Plasma med sort panel rundt om skærmen Da jeg støvede tv'et af i går, med den klud som fulgte med tv'et, opdagede jeg, at den trak en ganske fin ridse i det sorte panel. Ved ikke lige hvordan det skete - men det må have siddet et lille korn i kluden eller noget. Selve ridsen er ikke dyb og man kan ikke mærke nogen overgang/krater i lakeringen. Men ridsen er derimod synlig i selve lakeringen. Den er nærmest mørkgrå. Kan man på nogen måde fjerne disse ridser fra selve panelet? Umiddelbart syntes jeg, at de virker meget sårbare - og at der ikke skal meget til for at lave den mindste rids. Findes der noget poleringsmiddel eller lignende? HJÆLP :-( |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Start med at "nærlæse" din manual grundigt, for at se om der står nogen gode råd inden du forsøger dig med andet. Men ellers, så er dit TV jo et af de nye Plasma'er, som er uden den sædvanlige Glasplade der ellers sidder på en Plama, for at beskytte selve panelet. Men det materiale der så er brugt istedet for, må jo så være af en specialplast-type af en slags, for selve panelet er det jo ihvertfald nok ikke. Og så tror jeg godt at jeg turde bruge et produkt, der er udviklet til at fjerne mindre ridser på f.eks. Mobiltelefoner og Kameraer med. Men det er vigtigt at du ryster tuben grundigt, inden du starter, og ellers følger vejledningen. http://www.thansen.dk/product.asp?c=732184603&n=28305797 7&pn=283058489 Redigeret af Pokerface - 01-August-2006 kl. 13:32 |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
|
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
Var det ikke UDEN for skærmen,at du havde fået ridsen? Jeg mener i det SORTE rundt om? |
|
![]() |
|
Lerche ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() |
Ja det er på den sorte ramme rundt om selve skærmen. Snakkede med godpris.dk, hvor jeg har købt tv'et. De anbefalede også det produkt fra T-hansen, som kan fjerne ridser i f.eks. mobiltelefoner. Men jeg skulle lige forhøre mig om det også ville være virke på denne slags ridser - altså på selve rammen |
|
![]() |
|
Pokerface ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1357 |
![]() |
Hej. Okay, og er denne ramme af plast, hvad jeg tror den er, så virker det. Altså, hvis det er Hård-plast der er tale om, lissom skærmen på en mobiltelefon jo er. |
|
Mvh. Frede.
![]() [COLOR=BLUE]TV: "Pana" TH-37PX70 Afspiller: "Pana" DMP-BD80 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |