recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - lcd kontra plasma
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlcd kontra plasma

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Langemor84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-December-2005
Status: Offline
Point: 708
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 14:32

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Ja,  tag nu en film som Sin-City. Jeg har nu en tid forsøgt at få de rigtige farver frem på mit LCD, men det ligner bare noget i retning af det gamle sorthvide format, stadig væk.

Jeg tror jeg skifter til plasma, så lykkes det måske.

HEHE!

Selvom Naiera er træls, så har han nu ret i at plasma er bedre end LCD...sådan er det bare efter min mening .

- Alle ved, at de bedste diskutioner ender med: "sådan er det bare".

Redigeret af Langemor84 - 18-Maj-2007 kl. 14:34
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2007 kl. 16:04
Jeg opfatter ikke Niaera som træls ( jysk udtryk ikke? ), han har da nok ret et sted.  Men humor tror jeg han savner. Eller måske ved han ikke at Sin-City er overvejende i sorthvid. det er nok det.

Læg mærke til at jeg ikke protesterer, så må vi se om tråden ender, men noget skal skriverier jo handle om.

Redigeret af Ken_T - 18-Maj-2007 kl. 23:33
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 11:30

Det værste for mig er når Tv sendere fastholder 1,85 skal ses med sorte bjælker på et 16:9 TV, hvis de siger de ikke kan ændre herpå, nå troværdigheden er vel ikke-eksisterende.  Her har jeg godt nok et problem, om jeg kan se bjælken i mit eget ØJE?.

Her skal billedet bare leveres som 16:9 eller fuld skærm.

Det Naiera skriver om filmens farver og øvrige udseender kunne jeg aldrig drømme om ønske ændret, og jeg har bestemt ikke forstand på Farver eller films udseende. Sin City har jeg ikke set men jeg ved den skal mestendels være i Sort/Hvid med spredt kolorit.

Redigeret af moho - 19-Maj-2007 kl. 11:33
Til top
Pade2204 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Maj-2005
Point: 1048
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 14:57

Oprindeligt skrevet af Ken_T Ken_T skrev:

Jeg opfatter ikke Niaera som træls ( jysk udtryk ikke? ), han har da nok ret et sted.  Men humor tror jeg han savner. Eller måske ved han ikke at Sin-City er overvejende i sorthvid. det er nok det.

Læg mærke til at jeg ikke protesterer, så må vi se om tråden ender, men noget skal skriverier jo handle om.

Du må kunne få dine gule og røde  farver indstillet. Mener der er noget med gult og rødt i Sin City  :-)

Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12347
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2007 kl. 16:05
Der er skam også blå. Alexis Bledel (kendt fra Gilmore girls) fik sine blå øjne bevaret.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu