recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Win. 7 på gammel PC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Win. 7 på gammel PC

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mondeo93 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mondeo93 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 01:04
Det kan også være det bliver resultatet, den er jo snart en museumsgenstand, nu ser jeg lige hvad jeg får ud af det
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Point: 6683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 09:38
Oprindeligt skrevet af B-CLG B-CLG skrev:

Jeg er nok kedelig, men jeg ville hælde maskinen ud.
Kun hvis det virkelig er hobby-agtigt at få gammel HW til at køre ny SW eller gælder at finde HW fra før NSA blev rigtig avanceret, vil det give mening. Maskinen vil formodentlig knap nok kunne køre et antivirus program i baggrunden.

Jeg synes da det er meget sjovt at få sådan en gammel maskine til at køre igen. Det er noget jeg har leget med nogle år. 
Og med et tilpas lille Ubuntu system kører de egentlig OK. Nu har jeg så fundet Lubuntu, som er lavet til gamle bærbare, og det tror jeg sagtens kan bruges af folk, der er vant til Windows XP.

Og sådan én vil jeg slet ikke installere antivirus på. 

Redigeret af Brixen - 29-Januar-2014 kl. 09:40
Venlig hilsen
KB
Til top
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Point: 655
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér B-CLG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2014 kl. 22:49
Som nævnt: hvis det er for sjov, er det helt fint. Hvis det er for at spare penge, skal man blot typisk ofre en masse tid i stedet, og så er fidusen mindre.
For 10-20 år siden synes jeg at det gav mere mening at ombygge/genbruge, men dér var priserne anderledes høje for komponenterne.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu