recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Derfor er God of War & Uncharted kedelige!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDerfor er God of War & Uncharted kedelige!

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Status: Offline
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 22:16
Nej, åbenbart ikke. 

Hvem ved - måske har vi begge sørgelige liv....

Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Sted: Denmark
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 22:21
Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Nej, åbenbart ikke. 

Det skal nok passe, siden vi begger sidder her kl. 22 på en fredag aften. Noget at tænke over...Ermm
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2010 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af PhDream PhDream skrev:

Oprindeligt skrevet af thor-thor thor-thor skrev:

Nej, åbenbart ikke. 

Det skal nok passe, siden vi begger sidder her kl. 22 på en fredag aften. Noget at tænke over...Ermm

Ja, det er ikke helt løgn Big smile 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 11:13

Citér
For at forklare ironi-delen: en øjenåbner fordi folk her ikke VIL åbne deres øjne. Jeg regnede heller ikke med, at folk ville fange den, for det er svært at ransage sit sind og reflektere over sine handlinger, hvis man ikke har kapacitet til det. Men hey, man har da lov at håbe.

Det hænger jo slet ikke sammen! Hvis det er ironi, kan du da ikke virkelig ønske, at folk skal "ransage sit sind".

Én bruger skrev, at artiklen virkelig åbnede hans øjne, for han havde ikke tænkt sådan over spillene. Den kommentar var hele tråden værd; hvis én person virkelig begyndte at tænke anderledes, er det nok for mig. Dem, som ikke ønsker at tænke anderledes, kan man alligevel ikke gøre noget ved.

Preacher, Preacher - du ville være en god præst. Det du mener, er rigtigt, andre er dumme og ender i helvede.
Tag dig sammen!

Sjovt hvordan tråden alligevel endte med at være 5 sider lang, selv om du mener, at jeg dræbte diskussionen fra start.

Tak fordi du endnu en gang beviser, at du ikke fatter meget. Hvad har diskussionen da handlet om?
Men nu er jeg i det mindste mere sikker på, at du bare ville starte en ny flamewar og at du faktisk var mavesur, som andre påstod.

Endelig, tak for dine velmente, men uønskede råd.

Selvom du ikke ønsker det, burde du tage det til overvejelse. Desuden er jeg ikke den eneste, der skrev det til dig - det burde da få en klokke til at  ringe?

Redigeret af amorbavian - 13-Marts-2010 kl. 11:15

BORING!
Til top
Dæncker Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-April-2008
Point: 224
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 14:25
Jeg vil i den grad gerne spille en "film" som det åbenbart kaldes. Det skal bare være muligt at trykke væk fra cutscenes. 
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 14:37
Hvad er der i vejen med cutscenes? Jeg kan se en grund til at kunne trykke sig væk fra dem, når man har set dem én gang før men ellers ikke rigtig, da de typisk indgår som en vigtig del af spillets historie.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Point: 2354
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 16:22
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Hvad er der i vejen med cutscenes? Jeg kan se en grund til at kunne trykke sig væk fra dem, når man har set dem én gang før men ellers ikke rigtig, da de typisk indgår som en vigtig del af spillets historie.

Der er ikke noget i vejen med cutscenes. De kan dog være lidt irriterende hvis de er for lange. Tænk bare på Metal Gear Solid. De fleste køber et spil for at spille det; ikke bare for at sidde og vente på de blive færdig med at snakke.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2010 kl. 17:09
Nu er spiludvalget heldigvis så stort, så vil man bare spille (og undgå lange cutscenes) kan man bare undgå dem. Der er desuden også få spil som er meget historiedrevne og har lange cutscenes, som f.eks. Final Fantasy og netop MGS - folk ved typisk også godt at det er historiedrevne spil med lange cutscenes, det har jo været sådan siden PS1  og sådan er det stadigvæk.

Jeg har ikke noget imod de lange cutscenes og nu findes der typisk spil til en hver smag, så for mig og se er det ikke noget større problem. :)
Til top
PhDream Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-Februar-2009
Point: 737
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 01:51
Man skal have en mulighed for at springe cutscenes over, eller springe i dem, ligesom i ME. Uanset om man spiller spillet for 1., 2., 5. gang, kan cutscenes være kedelige, og som spiller skal man have muligheden for at "spole". Når nu spilskaberne vil have, at deres produkt ligner en film, skal de give os muligheden for at springe det kedelige over, ligesom i film...
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 13:49
Ja altså jeg synes som udgangspunkt at man bør se dem første gang (hvis man altså er interesseret i historien), men der skal stadigvæk være mulighed for at kunne skippe dem helt.
Til top
Oerred Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-December-2008
Point: 65
Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Marts-2010 kl. 20:19
Anmelderen skyder helt ved siden af. Han fokuserer på singleplayerdelene i to spil (BC2 & MW2) som, efter min opfattelse, kun er værd at spille i multiplayer - hvor de til gengæld brillerer.

De to sidstnævnte spil er de bedste spil jeg nogensinde har spillet, og jeg er faktisk rigtig kritisk. Singleplayerdelen rør jeg slet ikke, for storyline og filmiske mellemsekvenser er jeg fulstændig ligeglad med. Jeg vil have gameplay, fed grafik og hæsblæsende action. Hvis det gør mig til en sucker for "Hollywood spil", så er det, hvad jeg er.

Rigtig god søndag!
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu