recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD tv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD tv

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jwj1012 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 15-August-2006
Status: Offline
Point: 54
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD tv
    Sendt: 15-August-2006 kl. 21:34

Jeg skal ud og købe nyt tv, da mit gamle er gået i stykker. Jeg har besluttet det skal være en fladskærm. Men da jeg ikke ved så meget om disse har jeg nogle spørgsmål.

- Vi har ikke det super bedste tvsignal, og sidder ca 3 meter fra tv. Skal vi så vælge et 32" i stedet for et 37"

- Skal vi vælge et tv med digital tuner, eller skal vi evt. blot købe en og sætte i mellem tv og antenne.

- Har set på alfaview og set lidt blandede anmeldelser, er det vær at vælge.

Kort sagt gode råd modtages gerne

Til top
ZkiiFreak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-August-2006 kl. 21:47
Oprindeligt skrevet af jwj1012 jwj1012 skrev:

- Vi har ikke det super bedste tvsignal, og sidder ca 3 meter fra tv. Skal vi så vælge et 32" i stedet for et 37"

Smagssag... kommer an på mange faktorer. Personligt ville jeg tage et 37" med den afstand. Men 32" kan også sagtens gøre det. Ned i en biks og se forskellen i størrelserne

- Skal vi vælge et tv med digital tuner, eller skal vi evt. blot købe en og sætte i mellem tv og antenne.

Bøøh, øhhh, kommer an på, hvor godt skidt, dit tv-signal er, og om det er kabelt-tv eller ej. Indbygget DVB-T tuner kan kun vise det digitale signal. Så hvis du derimod vælger et med analog og så en ekstern boks til digital... Så kan du begge dele.

- Har set på alfaview og set lidt blandede anmeldelser, er det vær at vælge.

Jubiii, lad os igen bluse op i en religionskrig Jeg har, som det fremgår af mit signatur, et 42" Alfaview LCD. Jeg er godt tilfreds med mit. Det har et billede jeg er meget tilfreds med! Og en masse gode features.

Kort sagt gode råd modtages gerne

Hermed et forsøg gjort

/Martin
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu