dkkev skrev:
joern.loenborg skrev:
dkkev skrev:
fw. 1.240 og senere fw.updates til yousee-boksene , både med og uden hdd (3126 og 3026), fik (af urangsagelige årsager) tilføjet en pauseskærm feature.
alle firmwares er indstillet med Pauseskærm 5 minutter som default (desværre) - dvs. efter en gendan fabriksindstilling eller en firmwareopdatering - skal man (alle) ind og slå pauseskærmen fra.
der var tilsyneladende ikke plads til at slå denne feature fra i det sidste hotfix der blev rullet ud i sidste uge(21) - men man må da håbe den bliver slået fra på næste firmware update der er planlagt til udrulning senere på sommeren. |
Pauseskærmen kan da stadig slåes fra. Menu/indstillinger/personlige/visning. |
ja naturligvis - beklager for mine dårlige formulering.. jeg mente naturligvis blot at - man som standard har 5minutter for pauseskærm indtil man selv går ind i indstillingerne og slår det fra igen..
det jeg håber på er i næste opdatering at denne standard bliver ændret til 'Pauseskærm fra' :] |
Jeg beklager, at jeg ikke kan forstå problemet. Når pauseskærmen er slået fra, er den også slået fra, når der kommer en opdatering.
Kan godt være, at den kommer igen, hvis man laver en gendannelse af fabriksindstillingerne. Så skal man jo altid ind i menuen for at sætte boksen op.