|
Hjemmebiograf alle højtalere brummer inkl. Sub |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du kan ta receiveren med til frederikshavn. Eller jeg kan tage min processor med til sæby :-)
|
|
![]() |
|
killkaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2012 Status: Offline Point: 59 |
Det kan vi snildt finde ud af! Jeg tager bare forstærkeren med hjem til dig! Har du kabler osv :) ?
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Har det hele skulle jeg mene.
Jeg er hjemme ved en 18 tiden idag. Men imorgen fri. Tænker det er bedst? ![]() |
|
![]() |
|
Så tager vi bare i morgen :)
|
|
![]() |
|
Onkel Dunkel? Off Topic: Som i Onkel Dunkel, musik de la psychedelisk?
![]() |
|
![]() |
|
Havde Killkaj på besøg igår hvor vi testede hans receiver. Vi kunne ikke få den til at virke optimalt og lyden var ca. Den samme her.
Det var dog super hyggeligt. Der blev lyttet til musik og demo af bioen, samt drukket en søndags-øl/kaffe. Kan støv o.lign. Være en synder? Tak for igår Killkaj! Det var Marantz SR5010 vi kiggede på som mulig afløser. Nogle der har andre bud på en receiver, med DTS-X/Atmos/pre-out, såfremt det ender sådan? |
|
![]() |
|
Skide hyggeligt! Igen mange tak for hjælpen - og bajere ;)
Jeg har studeret lidt rundt på nettet, og jeg har valgt min afløser! Denon-avr-x3200w - lidt dyrere end jeg til at starte med ville give, men jeg vil give dig 100% ret i din "salgstale". Der er preout og hele skidtet ;D Jeg skriver når Ymer er blevet lavet! |
|
![]() |
|
Lyder fornuftigt ned Denonen.
Selv tak. Ja gør endelig det. Det blir spændende at høre et sæt r909 på Ymeren. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |