recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ringenes herre i 3d ??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ringenes herre i 3d ??

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Status: Offline
Point: 4207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:03
Oprindeligt skrevet af Otto J Otto J skrev:

Oprindeligt skrevet af Hans j Hans j skrev:

Ja ja, bare tryn mindretallet som ikke deler jeres fanatisme LOL.

Jeg vil påstå at det er 3D fanatikere der tramper rundt på 2D fans. Du kan vælge at se de ting du vil i 3D, men jeg kan som sagt ikke vælge at se de ting jeg vil i 2D.

Øhhhm, det er vel ikke vores skyld, at det udstyr der investeres i, giver dårligere 2D ?

PS: Vil ikke betegne mig selv som 3D fanatiker, men synes det er spændende/sjovt.

Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:15

Øhhhm, det er vel ikke vores skyld, at det udstyr der investeres i, giver dårligere 2D ?

Det er FOR jeres skyld i hvert fald.
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:18

Det er FOR jeres skyld i hvert fald.

Ja, men så må de jo bare montere to forskellige lærreder eller hvad der skal til for optimal billedgengivelse i 2D OG 3D.

Forøvrigt vil jeg hellere se film hjemme, det er ikke mig som slider hul i biografens stole.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Point: 8644
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:20

Det andet jeg har et problem med, har vist allerede været nævnt, det er når kompositionen i filmene bliver lavet specifikt af hensyn til 3D. Når man som jeg interesserer sig lidt for billedkomposition, så er det SINDSSYGT tydeligt når en film er optaget til at blive vist i 3D

Jeg synes ikke at Avatar er specielt slem i 2D, men Hugo er meget tydelig.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Point: 11218
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Otto J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 22:24

Ja, men så må de jo bare montere to forskellige lærreder eller hvad der skal til for optimal billedgengivelse i 2D OG 3D.

Ja, det må de jo BARE LIGE.

Forøvrigt vil jeg hellere se film hjemme, det er ikke mig som slider hul i biografens stole.

Hvorfor blander du dig så?
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hans j Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2012 kl. 23:28

Ja, det må de jo BARE LIGE.

Hvorfor blander du dig så?

Øhhh, nu startede tråden med forespørgsel på LOTR i 3D, den er så drejet over i for og imod 3D.

3D er så vidt jeg ved også på vej til hjemmet, har jeg hørt.

Jeg tror ikke man vil opleve man laver 3D film kun til privat brug og derfor er visning af 3D film i biografen vigtig for udbredelse af 3D film til hjemmet.

Det som undre mig er at folk der er imod 3D film skal blande sig i en tråd om en given film findes i 3D ?
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu