|
ringenes herre i 3d ?? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | |||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Øhhhm, det er vel ikke vores skyld, at det udstyr der investeres i, giver dårligere 2D ? PS: Vil ikke betegne mig selv som 3D fanatiker, men synes det er spændende/sjovt. |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Det er FOR jeres skyld i hvert fald.
|
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
||
Ja, men så må de jo bare montere to forskellige lærreder eller hvad der skal til for optimal billedgengivelse i 2D OG 3D. Forøvrigt vil jeg hellere se film hjemme, det er ikke mig som slider hul i biografens stole. |
|||
![]() |
|||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8644 |
||
Jeg synes ikke at Avatar er specielt slem i 2D, men Hugo er meget tydelig. |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
||
Ja, det må de jo BARE LIGE.
Hvorfor blander du dig så?
|
|||
![]() |
|||
||
Øhhh, nu startede tråden med forespørgsel på LOTR i 3D, den er så drejet over i for og imod 3D. 3D er så vidt jeg ved også på vej til hjemmet, har jeg hørt. Jeg tror ikke man vil opleve man laver 3D film kun til privat brug og derfor er visning af 3D film i biografen vigtig for udbredelse af 3D film til hjemmet. Det som undre mig er at folk der er imod 3D film skal blande sig i en tråd om en given film findes i 3D ? |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |