|
|
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
viking40 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
![]() |
|
Så virker det igen
![]() Men dato og uret rammer lidt ved siden af. 1 dag og 1 time og 10 min. forkert???
|
||
ps Online id ufo-viking
|
||
![]() |
||
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
![]() |
|
hvordan med trophies? Er de der alle?
|
||
![]() |
||
Gelardi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-November-2005 Sted: Aarhus, Denmark Status: Offline Point: 574 |
![]() |
|
min virker også igen...og det ser ud atalle mine trophies er stadig der...
|
||
SONY KDL-46HX855
SONY STR-DN 1000 ANTHONY GALLO Nucleus Micro 5.1 SONY PS3 500 GB PANASONIC DMP-BDT310 iPhone 5+5s16+32 GB iMac 27" iPad4,32GB3G,white iPad Air 64GB3G,white |
||
![]() |
||
amorbavian ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
![]() |
|
Nu staar der, at lortet virker: men har I en officiel besked fra Sony?
|
||
BORING! |
||
![]() |
||
rustru ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-Februar-2007 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 21 |
![]() |
|
We are aware that the internal clock functionality in the PS3 units other than the slim model, recognized the year 2010 as a leap year. Having the internal clock date change from February 29 to March 1 (both GMT), we have verified that the symptoms are now resolved and that users are able to use their PS3 normally. If the time displayed on the XMB is still incorrect, users are able to adjust time settings manually or via the internet. If we have new information, we will update you through the PlayStation.Blog orPlayStation.com. We apologize for any inconvenience this may have caused. |
||
![]() |
||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() |
|
Hvis nogen finder sådan en med et par spil, så er jeg aftager
![]() Spillede SÅ meget på Atari 2600 da jeg var drenge, men jeg kan ikke huske hvad der blev af maskinen...
En ZX81'er er jeg også aftager til
![]() Nå, jeg skulle ikke kapre tråd!
Min egen PS3 80Gbyte fedbjerg blev ikke ramt af fejlen på noget tidspunkt, så dens modelnummer har nok været en af de heldige...
|
||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |