recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Playtv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPlaytv

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
B-CLG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-April-2009
Status: Offline
Point: 655
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2010 kl. 17:00
Det er ikke til at holde ud at se på disse regelmæssige hakker i praksis. Lyden hakker så vidt jeg husker ikke.

Jeg har ingen idé om hvornår næste opdatering kommer, eller om den adresserer problemet.
Det siges, at nye PlayTV bokse der sælges i Australien, kommer med firmware version 1.30, mens seneste tilgængelige på nettet er 1.22. Jeg aner ikke om der er andet end lokale australske forhold som er ændret i den version.
Faktisk savner jeg ikke at kunne optage DR HD eller de andre hakkende kanaler. Når jeg går gennem EPG'en, er det sjældent at jeg ville ønske at jeg kunne optage netop disse kanaler. I øvrigt er der jo voldsomt mange genudsendelser på disse kanaler, så hvis man blot optager for at se senere og derefter slette, er der større chance for at ét af udsendelsestidspunkterne kan bruges direkte.

/B

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu