ticker skrev:
Ticker: Tjo har set en del panasonic. Ok ved godt de nye ikke er plastic. De er også væsentligt pænere end de gamle modeller. Jeg synes dog stadig deres design er trist i forhold til f.x. Samsung/Philips/Sony.
Hvorfor skriver du så plastic Panasonic ? Jeg har ikke tiltro til det du skriver herefter. Tjo - der er ikke nogen "ignorer" på dette forum, ellers var du blevet sat på "ignorer" hos mig, jeg kan ikke bruge varm luft til noget, foretrækker facts.
|
Jamen det skal du da være velkommen til.
Nu vi snakker fact, hvor havde du det fra med EISA priotering. Det med at LCD var dårligst, derefter kommer plasma og CRT.
Du husker sikker selv dit indlæg...
Det ville jeg gerne se nogle dokumenterede fact på.
Eller det var måske varm luft fra din side..
Den Poll du viser, er den ikke fra en Amerikansk Poll.
Husk på at markedet er anderledes i USA, så hvis den er amerikansk så er det ikke særlig brugbar i DK.
Vil dog stadig mene at Panasonic har et trist design !!
Kunne godt tænke mig at høre fra Plasma folket, om de har været ude og se på f.x. 9831 ?
Der må snart være over 100 som har modtaget deres 9731. Synes stort set man kun hører positivt om det. Dem som har valgt at levere det tilbage kan vist tælles på en hånd. Så et LCD kan vist ikke være så elendigt som nogle gerne vil gøre det til.
Men både LCD og Plasma kan blive bedre.
Redigeret af lahan - 28-August-2006 kl. 09:10