|
PCM multi c. vs. DTS? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og værst af det hele, lydene er der når der måles med REW/umik-1.
|
|
![]() |
|
Andromeda ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Status: Offline Point: 517 |
Der findes et program der kan det samme som soundflower, det hedder "jack osx". Det prøver jeg lige når jeg får tid.
|
|
![]() |
|
Man kan lave et "aggregate device" i mac under lydenheder også. Ved ikke hvordan det virker og om det løser problemet heller, men vil også prøve det.
Link: aggregate device tråd.. Evt. Prøv det heine! |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Du kan ikke få OSX til at smide DTS HD/ True HD ud som bitstreaming. Men du kan få DTS HD/ True HD ud som LPCM hvilket er lige så godt, dog skriver den ikke DTS HD eller Dolby True HD i dit display på din forstærker, men er det ikke lige meget.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
heine-olesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-November-2014 Sted: danmark Status: Offline Point: 138 |
Der er Windows 8 på min mac mini så jeg kan hvis ikke bruge soundflower på den☹️
Jeg har download en 7.1+atmos lyd demo på nettet. Men lyden gå helt amok, spiller kun 10% af lyden og hoppe rundt til forskellige højtaler😖😵😱😤😡😩. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |