recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - PCM multi c. vs. DTS?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

PCM multi c. vs. DTS?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Andromeda Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Oktober-2011
Status: Offline
Point: 517
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 07:16
Og værst af det hele, lydene er der når der måles med REW/umik-1.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 07:48
Der findes et program der kan det samme som soundflower, det hedder "jack osx". Det prøver jeg lige når jeg får tid.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Andromeda Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 08:02
Man kan lave et "aggregate device" i mac under lydenheder også. Ved ikke hvordan det virker og om det løser problemet heller, men vil også prøve det.

Link:

aggregate device tråd..

Evt. Prøv det heine!
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Point: 3353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 12:31
Du kan ikke få OSX til at smide DTS HD/ True HD ud som bitstreaming. Men du kan få DTS HD/ True HD ud som LPCM hvilket er lige så godt, dog skriver den ikke DTS HD eller Dolby True HD i dit display på din forstærker, men er det ikke lige meget.
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
Til top
heine-olesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-November-2014
Sted: danmark
Point: 138
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér heine-olesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Januar-2016 kl. 16:52
Der er Windows 8 på min mac mini så jeg kan hvis ikke bruge soundflower på den☹️
Jeg har download en 7.1+atmos lyd demo på nettet. Men lyden gå helt amok, spiller kun 10% af lyden og hoppe rundt til forskellige højtaler😖😵😱😤😡😩.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu