|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kjo2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() Sendt: 21-Oktober-2010 kl. 23:36 |
Hej alle,
Jeg har idag modtaget min nye boks og installeret denne. Jeg får wifi dongle tilsendt imorgen.
Installationen gik efter bogen (tror jeg - hehe). Problemet med rullende billede skete efter en uautu
orisseret udgang af cinema.
Boksen gik agurg med - boot load - exit 3 gange. Når jeg så går HDMI1 som kilde, ruller billedet med en tyk (15cm) bred grøn/lyserød stribe.
Er der nogen som har en ide til løsning af dette problem.
Pfh tak
PS. når jeg går i guide og menu så booter den af sig selv Redigeret af kjo2 - 22-Oktober-2010 kl. 00:36 |
|
KJO2
-------- TV Sony KDL40W4230 BD Sony BDL-S300 HDD Samsung SMT-H3126 |
|
![]() |
|
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
![]() |
Prøv at slukke boksen bagpå/tænd igen....
|
|
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|
![]() |
|
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Hej kjo2.
Hvis du stadig har problemet, så er du meget velkommen til at sende os dit kundenummer, adresse og kontaktnummer.
Så kigger vi lige på sagen.
Mvh Dan
|
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
|
![]() |
|
kjo2 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15 |
![]() |
tak Dan.
Men efter boxen var slukket over natten så var billedet iorden her til morgen.
![]() Dog kunne den ikke finde kortet i boxen. Efter en re-boot fandt den kortet. Så lige nu virker den efter hensigten. Forhåbentlig vil den virke fremover.
En ting jeg ikke forstår - er at den grønne linkknap lyser og siger jeg har internet over antennestikket? Jeg har trådløs Parknet og ikke noget bredbånd fra Yousee. Hvordan virket så internettet via boxen?? Kun nysgerrig.
|
|
KJO2
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Det er netop fordi du IKKE har Webspeed, at der er forbindelse til modtageren. Det virker ikke hvis du har.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Vilhelm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Marts-2009 Sted: København Ø Status: Offline Point: 1508 |
![]() |
Så behøver du ikke nogen usb-dongle. Internetforbindelsen opnås i reglen via returvej i kabel-tv-nettet. Men har man bredbånd hos YouSee eller Dansk Kabel TV, skal boksen bruge bredbåndsforbindelsen, og dertil kan man bruge usb-donglen. |
|
Venlig hilsen, Vilhelm
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for svarene - så blev jeg meget klogere
![]() |
|
KJO2
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
|
YouSeesupport ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 193 |
![]() |
Det er korrekt hvad de andre skriver, omkring returvejen.
Skulle du have andre problemer med boksen, er du meget velkommen til at kontakte os.
Mvh Dan
|
|
Med Venlig Hilsen
Kasper og Dan YouSee Support http://yousee.dk/Hjaelp_og_Support/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |