recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - pixelering af DVB-C modtagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketpixelering af DVB-C modtagelse

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Status: Offline
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 18:51
Ja ok, jeg har et standart kort i YS optageren, den ordner alt det normale, ala seforfra osv, men jeg tænker at opsige HD pakken når der nu er så mange 'frie' HD kanaler,, det var min tanke.. og så leve med at der måske er nogle HD kanaler jeg så mister....
Til top
Vilhelm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2009
Sted: København Ø
Point: 1508
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 20:23
Oprindeligt skrevet af TommyF TommyF skrev:

Ja ok, jeg har et standart kort i YS optageren, den ordner alt det normale, ala seforfra osv, men jeg tænker at opsige HD pakken når der nu er så mange 'frie' HD kanaler,, det var min tanke.. og så leve med at der måske er nogle HD kanaler jeg så mister....

Tja, er der så meget at betænke sig på? Da du har Fuldpakken, får du med dit abonnement på HD-pakken disse 7 HD-kanaler:

Animal Planet HD, BBC HD, Discovery Showcase HD, MTV HD, Nat Geo Channel HD, Nat Geo Wild HD, Silver HD

HD-pakken koster 79 kr. pr. måned. Blot du kan undvære én af disse HD-kanaler, kan du med Favorit få 6 af dem for 72 kr.  -  Prisen er 12 kr. pr. stk., mindst 4 stk. 

Og kan du undvære alle 7, sparer du 79 kr. pr. måned!

Det bemærkes: Favorit ophører og erstattes af Frit Valg i foråret 2011, og vi kender ikke prisen. Derimod fortsætter HD-pakken for eksisterende kunder.

Venlig hilsen, Vilhelm
Til top
TommyF Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-December-2003
Sted: Brøndby
Point: 625
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2010 kl. 20:37
Takker, ja der er noget at tænke over, men nu er jeg med... jeg afventer lige starten af det nye år og ser hvad der sker..
Til top
KWC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Oktober-2010
Sted: Danmark
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-December-2010 kl. 10:53

Jeg har også et 46pfl9705 og har købt en digital kortlæser fra YouSee og sat i tvet.  Det fungerer super fint med YouSee kort i denne kortlæser fra YouSee. 

PS. Hvis man køber digital kortlæser hos YouSee - så er det en rigtigt god idag snakke rabat (optil 50% på kortlæseren såfremt man eksempelvis også har en PlusBoks fra YouSee)
46pfl9705
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu