recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo TX-NR3009 vs TX-NR5008
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo TX-NR3009 vs TX-NR5008

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 22:04
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Jeg kan sige at min 906 blev solgt med defekt board for 1500,- den var 25 måneder,og køber var ligeglad da han ikke skulle bruge hdmi. Min 3009 var på salgstidpunkt 18 måneder,så stadig med rest reklamationsret, også denne blev solgt VELVIDENDE af køber at den ene HDMI out var begyndt at drille, køber igen var ligeglad, denne solgte jeg for 2500,-.. 

Ok, så er 4000kr nok til den høje side, selvom der er udskiftet HDMI board.

Vil stadig gerne have links til beskrivelsen af problemerne (helst dansk, men engelsk kan også bruges).
Der må da næsten være skrevet om det her på Recordere?
Men det er måske mest "hist og her" i diverse tråde?

Mvh Michael

Problemerne er:
1. Billedudfald - bliver tiltagende værre og værre, indtil man slet ikke får billed igennem (heller ikke menuen). I begyndelse kan man slukke for receiveren, og så tænde igen lidt senere.
2. Lydudfald - også begyndende periodisk. Det kan være støj i én eller flere kanaler, eller simpelthen tavse kanaler.
3. Netværk fungerer ikke.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 29 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 174
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 29 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2016 kl. 23:33
Oprindeligt skrevet af Maggerholm Maggerholm skrev:

Oprindeligt skrevet af Tsunamijhoe Tsunamijhoe skrev:

Der er tonsvis af tråde på avsforum om problemet,de er på engelsk dog.. På dansk må du prøve og bruge google eller search her på forummet.
Og ja, 4000 vil jeg mene er for højt,men du kan altid se om der er nogen der bider på,og så gradvis sænke prisen indtil den ryger

Nu er det jo mig der står på købersiden.

Men som jeg læser dit indlæg bør jeg ikke bide på til 4000kr. ;-)

Mvh Michael
Ahh,ok.. Troede du ville sælge, men nej ,jeg ville slet ikke røre ved Onkyo,og slet ikke til 4000,-.
Må indrømme,hvis jeg var dig,så kig på en brugt yamaha,denon eller marantz
Til top
L.B. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 07-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér L.B. Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 15:13
Hvor ser man om ens TX-NR3009 er dækket af HDMI-garantien?
Jeg kan ikke finde det på Onkyo's hjemmeside :-(
mvh Lars
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 16:10
ONKYO's hjememside, under support, udviddet garanti. Der kan du taste serienummeret. Husk at markere, at der lydmæssige problemer. Derefter vil du kunne få at vide, om den er dækket. Pas på du ikke fuldfører en RMA!

M.v.h.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu