|
24" m. 1920x1200 i fornuftig kvalitet - hvilken? |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ved godt det nok ikke lige er nogen hjælp, men jeg ville nok beholde min samsung T245 til årets udgang og ser om ikke IGZO panelerne kommer ned i størrelser under 32" og i lidt mindre opløsning end 4K. Især på farvedelen er der vist en hel del godt at vente på :D (altså lillebror-agtig ting i forhold til den her http://www.asus.com/dk/Monitors_Projectors/PQ321QE/ )
Men ellers er Dell's U24 og u27 serie ganske fortræffelige. |
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
@claus_jac: Den PQ321QE du nævner slog jeg op hos komplett og der kan jeg hvertfald fortælle at tusind-adskilleren står et helt forkert sted - så vil jeg hellere bruge pengene på en top-liret tri-cykel :-)
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
JA ja Tommy - der er jo også tilbud på cykeludstyr i øjeblikket :D alle 14 modellerne er jo på vej ind :D Jeg sagde jo så også helt specifikt "lillebror". Igzo panelerne er allerede i handelen i mindre størrelser - det er blandt andet de paneler der sidder i chromebook pixel og alle de bærbare der kommer med ultrahøje opløsninger :D men de mangler lige at komme i stand alone udgaverne endnu. indtil videre er det kun 32" skærme der er kommet på markedet. - men der har selv jeg problemer med nakken :D Så jeg venter gerne på en 27" udgave. Det var enten TOMS eller ANAND der testede 4 styk Nvidia TITAN kort med spil i 4K - Just barely playable i en del situationer - så jeg kan i den grad godt vente :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |