|
Er denne noget værd? |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | ||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så vil jeg sige nærmere i5. Elmutanten har en Lenovo IdeapadG580 til 3499,-. De penge er godt givet ud.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Denrport godt nok også noget af en madkasse at slæbe rundt på
![]() |
||
![]() |
||
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
|
Høhø, så køb da en iPad, hvis du stiller nye krav. Jeg er da ligeglad.
|
||
![]() |
||
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
|
Det har jeg selvfølgelig ikke nævnt her. Men primært er det iPad der bruges. Det er dem der er med på farten og så ved større opgaveskrivning, skal computeren ind over. Hvilket også kan ske på farten, men din pointe er forstået.
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror nu ikke de ekstra 200 gram i forhold til den første, hun havde fået hjem, brækker ryggen på hende.
Men CPUen er fin. http://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=Intel+Core+i5-3230M+%40+2.60GHz&id=1849 |
||
![]() |
||
|
Som du måske har set på listerne fra CPUbenchmark, kan man sagtens finde i3 processore der er op til 10-15% vildere end f.eks. i5. Så det er med at se sig for.
Men Celereron og Turion ville jeg holde nallerne laaangt væk fra. Over and out. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10479 |
|
Hvad er i begge på? Stoffer? Overførselsindkomst, eller noget helt tredie?
![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
|
ej det gik vidst lidt for hurtigt, men som du måske har fanget et andet sted i tråden, SU :)j Redigeret af aerik - 01-August-2013 kl. 09:48 |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Flere af de ting, Steven Snedker skriver, lyder da fornuftigt nok. Når nu flere billige bærbare koster næsten det samme, og har CPU'er der har vidt forskellig hastighed, så er det vel udmærket at tage den hurtigste til pengene. Om hans talgrænser så er de rigtige kan altid diskuteres. Jeg er da heller ikke enig med ham i alt hvad han skriver. Her er hvad han skriver om Apple computere: "Det er i øvrigt latterligt at betale 13.799 kroner for en 15-tommer bærbar, uanset hvem man er. Og når jeg skriver til landets lavest lønnede og mest arbejdsløse, er det bedre at bruge krudtet på
end at sidde og kurre over et i bund og grund ynkeligt statussymbol. Det kan middelklassen hygge sig med. " Desuden har han vejledninger i hvordan man optager tv fra dr.dk/nu. Steven Snedker har så trådt på mange Recorderebrugere ved at skrive at det er hip som hap hvilken surround receiver man køber, da de alle sammen er gode nok. Andre mener så at alle billige bærbare er gode nok til Office, internet og mail. Der er han så uenig. Og det er jeg også. Jeg mener at selvfølgelig skal man sammenligne de billige bærbare på hvor kraftige de er. Og der kan man bruge Passmark eller Geekbench målinger. Hvis man ser på to bærbare som koster ca. det samme, han den ene være meget hurtigere end den anden. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
|
Ja, den må da være lidt mere fremtidssikret. (Jeg laver linket klikbart.) Men hvor skal man så stoppe med prisen? Den nuværende kostede 2000 kr. aerik er så villig til at gå op til 3000. Den her koster 3500. Der er også mange med i3 i området mellem 3000 og 3500. Redigeret af Brixen - 01-August-2013 kl. 10:22 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
aerik.
Hold dig fra Lenovo IdeaPad's!! Det er plastik lo**, og deres support stinker! (jeg taler af erfaring). Er i villige til at smide 3.500,- har jeg en rigtig fin Lenovo business model - T510. Den er 15,6", Intel i5 CPU, 4 GB RAM, stort batteri og dockingstation. Den er med Windows 7, men der findes drivere så den kan køre Windows 8. M.v.h.
|
||
![]() |
||
|
Jeg takker for alle input. Maskinen ryger retur, da få 100kr ekstra kunne give ssd og en i3 processor. Og stadig fabriksny.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |