recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SSD "forsvinder"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SSD "forsvinder"

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2013 kl. 23:18
Adobbe PS burde ikke kræve nogen system pagefile (jeg har aldrig oplevet at en applikation ikke vil starte på grund af det, men jeg skal blankt erkende det også er ved at være temmelig lang tid siden jeg har pillet ved det, min win7 maskine er en core2quad og kører stadig på sin første install :D), den har jo sin egen. Men pagefilen er der udelukkende for at undgå crashes i tilfældet af at mængden af ram bliver brugt op, så den har mulighed for at lave en kort fallback så brugeren kan nå at frigøre noget hukommelse inden alt crasher. - Adobe PS allokerer som standard min. 50% af hukommelsen - så må alle de andre programmer slås om resterne :D
Problemet er at mange applikationer ikke lige laver "tynd provisionering" på hukommelsen, de VIL allokere den mængde ram de nu forventer at bruge. Egentlig temmelig tosset selvom den ikke bliver brugt.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu