|
Apple TV 4 dolby digital lyd :-( |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jep, den del så jeg godt. Men min tanke er måske, at der her er tale om ældre udstyr. Jeg ved ikke helt hvor gammel teksten er. Der nævnes nemlig HD DVD et par gange i teksten. Så om det har ændret sig siden, kunne man måske godt forestille mig. Under alle omstændigheder, så var det mere det, at ATV4 jo sender i DD+, og jeg ved nemlig ikke, om den kan låses til almindelig DD, for ellers kan det jo give problemer med den de audio extractors.
|
|
![]() |
|
nielshunniche ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Jeg er ikke sløv, men det er Postdanmark. Jeg bestilte extracteren i søndags og de sendte den i mandags.
![]() |
|
Venligst
Niels |
|
![]() |
|
nielshunniche ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
Kære Alle :-)
Så fik jeg sat det hele sammen, jeg valgte denne https://www.av-cables.dk/optisk-converter/hdmi-lyd-extractor-9971.html Jeg bruger den med Apple TV 4, den skal stilles til surround og ikke auto på Apple TV, så virker Dolby Digital perfekt :-) Tusind tak :-) Niels
Redigeret af nielshunniche - 17-December-2015 kl. 14:19 |
|
Venligst
Niels |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |