|
Prometheus kun i 3D? |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Forfatter | ||
LunD^ ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-August-2009 Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Jeg vil sgu give Moef helt ret i at det 3D bras man ser i biffen ser uægte og kunstigt ud. Jeg synes ganske enkelt det er forfærdeligt at se på. Ca. halvdelen af de film jeg ser i biffen har jeg ikke brillerne på fordi jeg ikke kan holde det ud. Får ikke ondt i øjne eller hovedet, synes bare det er noget skrammel at se på. Synes også billedet bliver langt mere utydeligt, at det er svært at se detaljer, det bliver mere slørret end 2D.
Har ikke set så mange 3D film, 10 stykker måske, bla. Avatar som var SÅÅÅ fantastisk <- sikke noget lort, undskyld jeg siger det, både filmen og den FANTASTISKE 3D. Ja jeg synes virkelig det stinker! Redigeret af LunD^ - 14-Maj-2012 kl. 09:06 |
||
Panasonic 42" X10Y
Sony BDP-S350 Logitech Z5500 |
||
![]() |
||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
|
Hvis du har set så meget som 2 minutter af en 3D film uden brillerne på, så er du godt nok et af de mest tolerante mennesker jeg kender.
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg synes det er fint at filmene kommer i 2D, men sålænge jeg ikke har 3D på min projektor derhjemme, så vil jeg gerne have oplevelsen i biografen og så se filmen igen i 2D når den udkommer på BD.
De fleste biografer idag kan alligevel ikke indstille sit udstyr korrekt. Så om jeg ser en 3D version med udhviskede farver eller en 2D version ude af fokus og med for lidt lys er for mig det samme. Biocity i Tåstrup har eksempelvis krusninger i nederste venstre hjørne af lærredet på deres store sal og tager stadig mange penge for en billet.
Redigeret af Cyberguyen - 14-Maj-2012 kl. 14:45 |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24791 |
|
Det har jeg ikke lagt mærke til før, men vil da prøve at se efter næste gang. Jeg går faktisk kun i biffen derovre.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 11 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Januar-2012 Sted: Denmark Status: Offline Point: 98 |
|
nå okay pyha, synes bare at traileren på youtube af the dark knight rises ligner at den også er optaget i 3d, og havde også hørt nogle venner snakke om at den kom i 3d, men lettelse herfra da. synes f. eks også avatar er træls at se i 2d på grund af det kammera som farer rundt konstant. og jeg er jo tilhænger af 2d så det :)
|
||
![]() |
||
Zappy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
|
Enig. Da jeg ser meget dårligt med mit venstre øje er det ikke muligt for mig at se 3D i biografen. Jeg vælger derfor altid 2D. Det er ikke ensbetydende med, at jeg ikke ser 3D i "den virkelige verden" - det gør jeg da. Når/hvis en film ikke længere vises i 2D er jeg på skideren! Allan
|
||
Samsung 7505 55"
|
||
![]() |
||
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
|
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Man kan jo lave sine egne 2D briller ud af 2 stk. 3D briller...
Så sidder man og ser 2D film sammen med sine 3D venner
![]() |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
|
Og så har man betalt en formue ekstra for billetten
![]() |
||
Billede: Sony VPL-XW5000ES | Lumagen Radiance Pro 4242 | Oppo BDP-103 | Panasonic UB824 | Zidoo Z1000 Pro | Apple TV 4K
Lyd: DLS M66 | Simaudio Moon 600i | T+A DAC 8 | Mac Mini w/ Roon |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6262 |
|
Ikke hvis man er usynlig og har sneget sig ind
|
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |