recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kbfrahvv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Smart MX-84 vs Triax C-HD 207 CX
    Sendt: 23-Februar-2011 kl. 12:16
Goddag

så er triax kommet med Triax C-HD 207 CX. er intersseret i hvordan billede kvaliteten er i forhold til MX-84. ved godt den ikke har CI modul ligesom MX-84. men dette er ikke det primære i mit tilfælde. vil bare gerne have den DVB-C tuner der giver det bedste billed for omkring 1200 kr. så hvis der er andre, der har nogle bedre forslag en de to nævnte vil jeg gerne høre om dem også. billede kvalitet og optage kvalitet er de vigtigst parametere. 
Til top
janbau Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 20-Maj-2005
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 360
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2011 kl. 13:48
Jeg har lige fået mig en  Triax C-HD 207 CX og kører i øjeblikket Test af den på Profiber kabel for det sted som jeg købte den .

Grunden til at jeg købte den er at jeg har haft Abeo og BlueTinum boksene , Abeo havde jeg så mange problemer med at jeg købte  BlueTinum i stedet for . Og den har jeg været vældig glad for ( Det er mig som har statet  BlueTinum Tråden ) den har faktisk lidt flere funktioner end Triax C-HD 207 CX .

Problemet hos mig er at BlueTinum boksen desværre miser alt for mange  Timeroptagelser og det er faktisk det eneste jeg skal bruge boksen til , Så derfor har jeg anskafet Triax C-HD 207 CX og lovet at teste den på Profibers Cabel Tv i Horsens i en Uge og hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg retunere den og få mine penge tilbage .

Jeg vil oprette en tråd og lave en lille anmeldelse af boksen når jeg får tid .

Men da du spørger hvordan billedkval er i forhold til MX-84 tror jeg ikke du får mange svar da man jo så skal have begge bokse til sammenligning .

Men jeg kan da kort sige at Triax C-HD 207 CX Har en god billedkvalitet også optagemæsigt .

Og så kan den bla.n. Optage et program  mens du ser et optaget program . Men nok så vigtigt har den ikke miset en eneste Timeroptagelse hos mig endnu som er meget vigtigt hos mig .

Jeg købte den for 899 kr og kan sige hvor hvis du skriver til mig .

Redigeret af janbau - 23-Februar-2011 kl. 15:46
Lg 47L M760 T
LG C7 Oled
Marantz 6010 Av 9,2 Atmos
Cambridge Azur 651 W Effekt
Cambridge Audio CXN Digtal forforstærker Musikstreamer
Dali Opticon 6 + Center 9,1 setup
Aktiv Sub
4 K Blu-ray
Til top
kbfrahvv Se dropdown menu
Ny bruger