Jeg har lige fået mig en Triax C-HD 207 CX og kører i øjeblikket Test af den på Profiber kabel for det sted som jeg købte den .
Grunden til at jeg købte den er at jeg har haft Abeo og BlueTinum boksene , Abeo havde jeg så mange problemer med at jeg købte BlueTinum i stedet for . Og den har jeg været vældig glad for ( Det er mig som har statet BlueTinum Tråden ) den har faktisk lidt flere funktioner end Triax C-HD 207 CX .
Problemet hos mig er at BlueTinum boksen desværre miser alt for mange Timeroptagelser og det er faktisk det eneste jeg skal bruge boksen til , Så derfor har jeg anskafet Triax C-HD 207 CX og lovet at teste den på Profibers Cabel Tv i Horsens i en Uge og hvis jeg ikke er tilfreds kan jeg retunere den og få mine penge tilbage .
Jeg vil oprette en tråd og lave en lille anmeldelse af boksen når jeg får tid .
Men da du spørger hvordan billedkval er i forhold til MX-84 tror jeg ikke du får mange svar da man jo så skal have begge bokse til sammenligning .
Men jeg kan da kort sige at Triax C-HD 207 CX Har en god billedkvalitet også optagemæsigt .
Og så kan den bla.n. Optage et program mens du ser et optaget program . Men nok så vigtigt har den ikke miset en eneste Timeroptagelse hos mig endnu som er meget vigtigt hos mig .
Jeg købte den for 899 kr og kan sige hvor hvis du skriver til mig .
Redigeret af janbau - 23-Februar-2011 kl. 15:46