|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() Sendt: 13-September-2006 kl. 00:50 |
|||
jeg har fundet et philips 32pf5321 med 2xhdmi skærmen har digital crystal clear ,det sælges for 8500,- fordele og ulemper ved denne skærm . Redigeret af jetdirect - 13-September-2006 kl. 00:52 |
||||
![]() |
||||
lgpost ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 109 |
![]() |
|||
Jeg har set dette tv på nette JVC 32x70UB til € 1133 og det er med fragt til DK. Det er hos http://www.medianess.de Og er der nogen som ved noget om dem? |
||||
![]() |
||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|||
Hej! Dansk data salg har den samme til 7700,00kr.....og det er lagervare. (Hvis du da vil have denne skærm) Leo. |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() |
|||
7700 var billigt ,jeg ved bilka har den men de skal have 8700 og de giver pris garanti nu hvis man finder en vare billigere et andet sted .
men hvordan er skærmen generelt ? og som spørgsmålet lyder er der bedre alternativer til denne pris sålænge vi holder os til anerkendte mærker Redigeret af jetdirect - 13-September-2006 kl. 12:47 |
||||
![]() |
||||
lrev på jobbet ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2051 |
![]() |
|||
Pass på med den "pris-garanti"-den gælder garanteret ikke på netbutikker`s priser!! Hvis du har set det-og kan lide det,så bestild det hos Ddata-salg. Personligt synes jeg KUN at det er TOP-modellerne fra Philips der har en acceptabel kvalitet. Ville nok selv bestille et Sony v2000 i Tyskland-ellers ville jeg vælge et Toshiba fra T.C...ELLER bruge 10k på et Panasonic lx60 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |