|
Jbl sdp25 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-November-2015 kl. 01:15 |
Hej,
Er der nogen der kender nogen til Jbl Synthesis SDP25 surround processor?? Er den pengene værd? Er den et bedre køb end Yamaha CX-A5100? Jeg har en af hver (helt nye) på hånden og til samme pris men hvilken en af dem skal man vælge?? Jeg skal bruge den i en hjemmebiograf og til Ca. 85% film og 15% musik. Jeg har ikke selv hørt nogen af dem og ved kun hvad jeg har læst, så håber nogle af jer derude har lidt mere kendskab til dem og kan give mig et godt råd. Mvh. Vice |
|
![]() |
|
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville helt klart vælge Yamaha'en
Både hvad angår muligheder og lyd Mvh Michael |
|
![]() |
|
vice ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Oktober-2015 Sted: Sorring, Danmar Status: Offline Point: 52 |
Hej, Er der slet ikke nogen derude der kender lidt til JBL Synthesis SDP25 og kan give mig lidt feedback på om den er værd at købe??
Mvh. Vice |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
Skriv til HTP for mere info.
På papiret er den totalt outdated ift Yamaha og øvrige processorer. Den lyder sikkert godt i 7.1 men har ikke mulighed for atmos og brugtsalgsværdien nærmer sig nul. |
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
Hej
Har selv lige købt Yamaha'en, og den er virkelig fed ! Rigtig god lyd og masser af features. /michael
|
|
![]() |
|
Hej, tak for hjælpen.
Mvh. Vice |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |