|
Surround pre-amp forståelse |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Softwaren er udskudt på ubestemt tid, så hvis jeg selv stod og skulle købe ny receiver ville jeg ikke tænke over DTS-X, men købe noget der kan levere det der fungerer nu, og spare en masse penge.
Men man har jo lov at tænke forskelligt. Redigeret af strecker - 21-November-2015 kl. 15:32 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
Det er vel stærkt begrænset, hvor meget der er at spare, ved at vælge noget kun med Atmos? Hvis vi taler processorer har de vel alle (forberedt for) begge dele?
M.v.h. |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
|
En Marantz av7702 kan erhverves væsentligt billigere end 7702mkII..
Men især når vi snakker receivere er der mange penge at spare. |
||
![]() |
||
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
|
Hej
Jeg har netop skiftet min Marantz 7702 ud med en Yamaha CX-A5100. Det kan godt være det er ren placebo, men jeg mener at der er blevet betydelig mere klarhed og præcision i mit lydbillede - kan klart anbefale Yamaha'en, som iøvrigt også (måske ![]() /michael
|
||
![]() |
||
|
Tillykke med det grej
![]() Hvis forskellen er betydelig, så er det vel næppe placebo. Bliver den også brugt kun brugt som switch med eksterne EQ som Marant'en..? Redigeret af strecker - 21-November-2015 kl. 17:07 |
||
![]() |
||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4116 |
|
Så vidt jeg kan se, så har Onkyo 2 modeller der understøtter DTS-X: Onkyo TX-NR646 og TX-NR747 |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
|
De, du forstod heller ikke, hvad Strecker mente. ![]() Det der tales om, er at div. receivere/processorer er forberedt for DTS-X. Eftersom selve DTS-X software'n ikke er færdigudviklet/endelig, så vil det kræve firmwareopdatering af div. enheder, før det fungerer på dem. M.v.h. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |