|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Jo, men der er jo også en del ligheder mellem de to figurer. Et andet godt bud, ville være Daniel Day Lewis.
|
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Sl;-) Ja der er længe til på trods af at den angiveligt er skrevet færdigt, men til den tid er jeg vel forhåbentlig blevet færdig med serien:-P Ja Susannahs rolle er ikke let at fylde ud. På nuværende tidspunkt, ved jeg slet ikke hvem der kunne være interessante i rollen.
|
||
![]() |
||
sims-m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 72 |
![]() |
|
Jeg kan se, at jeg er langt bagefter. Der er da et par stykker der jeg aldrig har hørt om:-S Men så er der jo lidt at gå igang med
|
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
Jo jo, men retfærdigvis startede jeg med at læse King i 88 ( cirka ) og da biblioteket var opbrugt slog jeg mig på de engelske ( den første jeg læste på engelsk var It ( det onde )), og har i dag pløjet mig igennem hele forfatterskabet, de fleste flere gange ( the Shining ( ondskabens hotel ) har jeg læst omkring 8 gange, de 5 på original sproget ). Så jeg er nok lidt en King nørd........... |
||
![]() |
||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
|
Jeg læste sidste år de 12 bøger i Honor Harrington serien (af David Webber), og syntes egentligt at verdenen og personerne var ganske godt beskrevet. Dog en anelse god/ond - sort/hvid, men en fantastisk fortæller stil og mange detaljerede beskrivelser af alle de gadgets osv. der nu findes i den univers.
Da jeg var færdig med serien tænkte jeg faktisk, at det kunne være fedt at se den dom serie, men da der fortælles så mange deltajer om planeters historier og "gadgets" tror jeg ikke det vil være særligt nemt, uden det bliver for "kunstigt". Jeg er nu gået i gang med en serie af James Rollins der hedder Sigma Force (6-7 bøger) jeg er midt i nr. 1, men jeg har fundet endnu en forfatter der skriver detaljeret og virker til at vide noget om det han nu skriver om. Den tror jeg til gengæld godt vil kunne filmatiseres da den foregår på jorden med de teknologier vi kender og kan referere til (enten via virkelighedens verden eller hollywood). |
||
![]() |
||
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
![]() |
|
![]() |
||
Bruger udmeldt 31 ![]() -- ![]() Oprettet: 20-April-2006 Status: Offline Point: 2601 |
![]() |
|
Nu er det ikke endeligt bekræftet af filmselskabet og tingene kan jo ændre sig hurtigt den verden.
Skulle filmene/serien blive aflyst, så er jeg nu heller ikke så sikker på at det er skidt nyt...
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det er godt nok mange bøger der er i den serie. Det er nok ikke lige dem jeg vil kaste mig over næste gang. Det lyder også som om det har meget med krig og militær at gøre, det er jeg ikke alt for god til, men stilen den er skrevet i, har selvfølgelig også en del at sige. Hvad jeg sådan lige kan se, så synes jeg også den minder en del om en masse film og serier der allerede er på markedet.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Det lyder jo lidt interessant, det undre mig dog lidt at det er sådan et projekt de lukker ned, og ikke 10 andre ligegyldige blockbuster film. Mon dog ikke at vi vil hører en del mere til det projekt de næste måneder? jeg er rimelig sikker på at der er mange der gerne vil se en sådan film.
|
||
![]() |
||
rawi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 282 |
![]() |
|
Ja det er meget militært, og det var også derfor jeg ikke er startet på dem tidligere, men da jeg først kom igang var det primært fortællestilen der fangede mig. Men ud over militær og krig, er der også meget politik, så det er ikke bare hack 'n slash som nogle romaer (hentyder til March Upcountry, som jeg bare syntes er plat). Men der er ingen ting på TV (jeg har set) der minder om det univers/fortællestil Webber har fundet på. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |