|
|
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Lundø, en lille halvø ud mellem Skive Fjord og Louns Brejning, hvor jeg og min rullestol tilbringer 10 mdr. om året.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Har du på TV siden overvejet Boxer.? Det løser så ikke dit Internet problem, som vitterligt er et problem, for med den hastighed kan du slet ikke bruge det til nogen form for Streaming. D.vs. ingen You Tube eller stream fra f.eks DR´s arliv eller andet Web TV.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
peranni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-September-2010 Sted: jylland Status: Offline Point: 200 |
![]() |
Jeg har de danske DVB-T og naturen er så skøn her, at jeg kører tur hver dag på min el-scooter, så jeg nøjes med de igen igen genudsendelser, de sender.
Jeg bruger PC `en til at tale med omverdenen, idet talens brug også er forsvundet sammen med førligheden. Men jeg kan stadig drikke en pure malt whisky uden at spilde, så det er ikke så ringe endda. |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
Måske kan Skyline levere en hurtigere forbindelse ud til dig. Det er trådløst, og skulle være ret hurtigt. |
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
![]() |
De har været her.
De havde så fin forretningsmoral, at de sendte en tekniker for at måle modtagestyrke, inden de ville sælge. Beskeden var at selv med en 10 m mast, ville de ikke garantere for godt resultat. Fin service.. |
|
![]() |
|
Peter49 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2008 Status: Offline Point: 256 |
![]() |
Godt at høre du nyder naturen, og har overskud til humor i din situation. Du er for sej - SKÅL ![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Så skal du prøve danske whisky fra dine "naboer" (ved Ringkøbing fjord) http://www.stauningwhisky.dk/ De har lige frigivet deres første (en Rug whisky), i går den 22. marts kl. 12.00 ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Og jeg kan huske hvor flasken står, så jeg glædes da over at nogle celler stadig fungerer ( konen har desværre stillet den så højt at jeg ikke kan nå den fra kørestolen).
Ang den danske whisky : den skal da prøves selv om jeg sværger til malten røget på Dufftown tørv. |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
![]() |
Jeg kan iøvrigt fortælle at jeg har besøgt whisky drengene i Stauning og set hvordan de laver det hele selv. Meget imponerende, de har fat i noget rigtigt. Vi fik dog ikke mulighed for at smage, de var ikke klar på det tidspunkt
![]() Citat fra deres hjemmeside: Allerede for et års tid siden var vi klar over, at vi havde ramt rigtigt med en dansk maltet rug. Til smagningen, der blev holdt på destilleriet i marts 2010, var Jim Murray (http://www.whiskybible.com/) klar med smagsdommen: ”This is going to an absolute classic of its own time”. Han var imponeret over, hvor moden den allerede var – og han advarede faktisk mod at lade den ligge på små fade i tre år, fordi man risikerer overmodning. Den advarsel har vi taget til os. Vi har løbende fulgt udviklingen, og vi er slet ikke i tvivl om, at Stauning Rye – First impression fortjener at blive sluppet løs nu. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |