recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - hvilket lcd vil I anbefale af disse..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethvilket lcd vil I anbefale af disse..

Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 08:07
Også hvis dit nuværende TV giver et bedre billede end alle de 1080p skærme (ikke plasma) der er på markedet nu? 
Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 08:21

Jeg kan bare godt lide 1080P

Lige nu bruger jeg MCE og jeg surfer på tv'et nogle gange er det godt nok svært at læse hvad der står på nogle hjemmesider.

Jeg skrev at jeg var tilfreds med mit PV60, men jeg vil lige sige at remoten er noget lort, man skal sidde og peje på tv'et for at der sker noget, den har slet ikke den kvalitet, som en remote til et tv til 14.500.- burde have, måske til et tv til 500.-

Jeg mangler også en overscan instilling.

Redigeret af Mollerup - 11-Oktober-2006 kl. 08:28
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Point: 485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 09:08
Oprindeligt skrevet af Mollerup Mollerup skrev:

Lige nu bruger jeg MCE og jeg surfer på tv'et nogle gange er det godt nok svært at læse hvad der står på nogle hjemmesider.

Jeg mangler også en overscan instilling.

Heey, nu jeg har fat i en der bruger TV'et til MCE og surf, vil jeg lige høre hvordan det klarer MCE??

Surf er ikke vildt vigtigt for mig, men burde det ikke stå skarpt nok, selvom det selvfølgelig bliver et strukket billede grundet de aflange pixels..

Hvad mangler du af overscan indstillinger?? så vidt jeg ved kan man justere overscan i de fleste nye drivere til både nVidia og Ati, men det er måske ikke det du mener
Til top
Mollerup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 566
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 12:56

Ja, men du har også fat i en AGF fan, så jeg ved ikke om jeg vil snakke med dig

Jeg køre 1280 * 720 HDMI, derfor køre den med overscan, Jeg har prøvet at køre VGA, men jeg syntes at det ser bedre ud med hdmi, det en måske fordi det er for småt, at der er svært at læse.

De instillinger der er i driverne ændre bare på opløsningen, så der er ikke gode at bruge.

Redigeret af Mollerup - 11-Oktober-2006 kl. 13:09
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Online
Point: 12348
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2006 kl. 14:31
Oprindeligt skrevet af Mollerup Mollerup skrev:

Jeg kan bare godt lide 1080P

Men på bekostning af billedkvaliteten såen samlet set? Her er en tråd der forklarer godt hvorfor 1080p, og altså opløsning generelt, ikke er det vigtigste i hele verden.
Til top

Besvar Besvar Side  <1 345

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu