|
Rip af BD adgang til internet og HDD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Marts-2013 kl. 12:08 |
2 spm.:
Håber nogle af jer kan afklare disse spm. ![]() |
|
![]() |
|
JesperLund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Januar-2006 Sted: Darknet Status: Offline Point: 8022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis BD ripper software kræver adgang til internettet, kan det være for at hente seneste opdateringer om AACS og især BD+ omgåelse, og for at skjule nogle af detaljerne om hvordan denne omgåelse foregår, så Hollywood (filmproducenterne) får sværere ved at lave reverse engineering for at lave nye mere effektive udgaver af BD+ eller får sværere ved at blackliste de dekrypteringsnøgler som er "in the wild" og (mis)bruges af software som DVDFab.
|
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
MakeMKV er gratis imens den er beta. Men så får du dine film gemt som MKV...
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Hvis disken er koblet til Windows, så er pladsen måske allokeret til skraldespanden.
|
|
![]() |
|
clausewitz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1115 |
Tak for svarene.
Det lyder som om MakeMKV kan være et super godt alternativ. Jeg ønsker blot filmen i så god kvalitet som muligt - det skal bruges med Boxee Box. Ja det er når jeg har disken sluttet til (Windows) PC'en, at jeg kan se at 3,7 GB ikke er ledigt. Har desværre opdaget at Boxee ikke kan registrere tilkoblingen af denne 3TB disk men den registrerer når jeg frakobler den
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |